Appartement Ariadne

GriekenlandCycladen eilandenNaxos

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Ariadne voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 5 reviews

Appartement info

0Tonen op kaart

5 Reviews over Ariadne

• 9monique19-09-2017

Leuk voor een paar dagen.

Mooi groot appartement met geweldige douche. Privé zwembad want er zwom niemand. 50 mt van een mooi strand. Prachtig uitzicht vanaf balkon.

• 10Hermien02-10-2011

Geweldig

We sluiten ons helemaal bij de laatste beoordeling. We hebben daar een hele fiijne week gehad. Ook willen we nog even vermelden dat het appartement ELKE dag schoon wordt gemaakt. Om de dag schone handdoeken en een keer bed verschoning. Voor iedereen aan te bevelen

• 9Miranda en Marco22-09-2011

Fantastisch appartementencomplex

Warme ontvangst! Mooi appartement, voldoende ruimte, weggewerkte keuken. Super ruime badkamer met een Amerikaanse douche. Alles wat je wil wensen op vakantie. Goede ligging in een kleine badplaats Agios Prokopios. Mooi zwembad waar weinig mensen gebruik van maken. Mooi strand en vanuit deze badplaats allerlei wegen om het eiland te verkennen. Het vergt wat moeite met kaartlezen maar als je het eenmaal door hebt is het de moeite waard om het eiland te verkennen met een auto!!

• 9Henriëtte Salemink21-07-2010

Super!!!

Ariadne is geen 2 ,maar 3 en halve ster! We hadden een ruime mooie kamer,het keukenblok was weggewerkt in een kast.De badkamer was geweldig met hydro-massagedouche.Superschoon!!Lieve vriendelijke eigenaren.Geweldige ligging!

• 8G.van.Loenhout12-08-2009

Een leuk en klein appartement.

Een goede ligging vriendelijke mensen. De kamers zijn netjes en goed ingericht, bijna nieuw. Het zwembad is nieuw en heb je bijna voor jezelf. Op strand zijn voldoende strandbedden. Het plaatsje is rustig.

Appartement Ariadne info

Veilig betalen met