Hotel Apartment Ammos Studios

HotelWeer vandaag32°24°

We hebben een aantal aanbieders voor Apartment Ammos Studios voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Apartment Ammos Studios in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Geweldige studio/appartementen

Astrid
15-6-2010

Dit is een leuk appartementen complex met een heerlijke tuin en zwembad. Een auto is zeker aan te raden, want de dichtstbijzijnde supermarkt is min. 1 km. weg en Naxos is zeer de moeite waard om te verkennen. Dit complex is rustig gelegen met een heerlijk zwembad en is superschoon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Apartment Ammos Studios in Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Apartment Ammos Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Apartment Ammos Studios scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.