Hotel Aghia Anna (+app.)

+18/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6VoldoendeScore uit 7 reviews
  • 6Waardering

0Tonen op kaart

7 Reviews over Aghia Anna (+app.)

• 4Ellen03-10-2015

Geen aanrader

Ik ben vaak in Griekenland geweest en stel heel weinig eisen, maar dit hotel was echt een teleurstelling. Een kleine vochtige muffe kamer. Een druppelende wastafelkraan en een lekke toiletstortbak. Toen ik vroeg of er iets aan gedaan kon worden kreeg ik (serieus!!!) het antwoord; maybe next year….. dat hoop ik dan van harte voor de mensen die dit hotelletje aan het prachtige strand van Agia Anna in 2016 boeken. Want een week lang een kletsnatte badkamervloer vanwege de lekkende stortbak…. (de kraantjes waren lam gedraaid dus snachts de watertoevoer afsluiten ging ook niet)… nee dat is niet echt plezierig.

Positief: mooi balkon, (omdat ik het voorste had) prachtig uitzicht over zee. Prima matras, dagelijks schone handdoeken en lakens.

Het ontbijt: droog brood met jam, en er stonden cornflakes, joghurt of melk moest je dan wel zelf meenemen!!!! Zelden heb ik het zo slecht getroffen als daar. Vandaar dan ook dat ik dit hotel geen aanrader wil noemen.

• 4Fam van der Vliet03-08-2012

Alleen voor de locatie doen.

Wij hadden een appartement geboekt omdat je dan meer ruimte hebt dan op een hotelkamer en eventueel zelf een keer iets kunt koken. Nou dat was onmogeljk.De keuken had de afmeting van een toilet en het sanitair was zo mogelijk nog kleiner. (geen papier door het toilet spoelen). Het ontbijt is stokbrood met jam en aanmaak limonade, je moet iedere ochend vragen of er nog messen zijn en de tafel waar het op staat is erg onverzorgd net als de dame die het klaar maakt. De locatie is goed, tuin met uitzicht op zee, mooi zandstrand voor de deur, leuke eettentjes naast de deur, zeer gschikt voor een strand vakantie. De reis er naar toe met viegtuig, boot en bus is 17 uur.

• 5p.vd.hout16-05-2012

matig

bij aankomst na een lange reis geen water alleen koud water. Er wordt steeds gezegd dat het druk is in het hotel vandaar dat er geen warm water is. Wij hebben echter maar 6 mensen gezien. Twee dagen later hadden wij helemaal geen water. Dit gemeld bij de receptie. weer het verhaal dat het druk was en daarom geen water druk. Het ontbijt is heel eenvoudig alleen jam en roer ei. Wij verwachten van een hotel toch iets anders. Wij komen vele jaren in Griekenland in app. en hotels maar dit is toch het minste wat wij tot nu toe gewend zijn. Wij stellen niet veel eisen maar stromend water is toch het minst. Naxos is een heel mooi eiland zeker de moeite waard om dit eiland te bezoeken maar niet in dit hotel

• 8DClaessens10-06-2011

Prima hotel aan het strand

Ik verbleef hier slechts twee nachten (eiland hoppen) maar het was echt goed vertoeven hier. Gezellig familie hotel. Sommige kamers waren net opgeknapt en ik had dus een van deze kamers. Zo mooi dat het eigenlijk niet Grieks meer was. Ontbijt was sober maar voldoende van alles. Het ligt in het plaatjse Agia Anna aan het strndje. In het dorpje zijn lekker tavernes (ook aan het strand). Kortom een leuke plek om vakantie te vieren!!

• 8Henkjan08-10-2008

leuk familiehotel mooi gelegen

Hotel Agia Anna is gelegen direct aan de boulevard en mooie zandstand. eenvoudig grieks ingericht maar voldoende en schoon. het wordt beheerd door een grieks echtpaar dat er alles aan doet om het je naar de zin te maken.Het ontbijt bestaat uit brood met jam en wat kaas en is aan de karige kant. Goede plek voor herhaling vatbaar

• 7Henkjan06-10-2008

prima gelegen hotel

Hotel Agia Anna heeft eenvoudige kamers. Ze zijn schoon en grieks ingericht, dus eenvoudig. Het ontbijt stelt weinig voor en bestaat uit brood,kaas en jam. Koffie en aanmaaksap Prachtige ligging aan het strand en boulevard en toch rustig. omgeven door een mooie tuin Je kunt er ook een apartement huren. het hotel wordt beheert door een vrienelijk echtpaar

• 6Ano05-06-2008

Simpel hotel. De douche is niet echt goed, geen douchegordijn en de douche is niet op te hangen. Moet dus douchen met de douchekop in je hand. De bedden zijn slecht. De veering van het matras is voelbaar. Ontbijt is een stokbroodje met jam. Onder het hotel is een klein winkeltje, daar dus een broodje gehaald elke dag. De ligging is wel erg goed. Gelijk aan het strand.

Hotel Aghia Anna (+app.) info

Veilig betalen met