Hotel Aegean Palace

HotelWeer vandaag30°24°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Aegean Palace voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Aegean Palace in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Super

Piet
18-6-2010

Het hotel ligt op een steenworp afstand van een mooi strand met een super blauwe zee. Het hotel ligt aan een zandweg met vele restaurants aan deze weg. Het geeft een leuke sfeer. Met de bus ben je zo in het stadje. De kamers zijn mooi en er wordt erg goed schoongemaakt. Het zwembad is super schoon en voor de kleintjes een leuke speeltuin en kinderbad. (niet voor baby'). Ik miste alleen kinderstoelen. En het ontbijt vond ik matig. Koude eitjes en geen vers fruit.. Ik zou zeker nog een keer terug gaan, maar dan iets later in het seizoen. Begin juni nog erg rustig. En de boot geen nog via Paros en dus geen direkte verbinding.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aegean Palace in Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aegean Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aegean Palace scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.