Hotel Vienoulas Garden

16 reviews over Hotel Vienoulas Garden in het Nederlands

Gastvrij en vriendelijk

Yolanda
14-9-2017

Vriendelijk ontvangst, prima simpel ontbijd, mensen zijn enorm aardig, goede bedden, schone kamers, wandelend nasr t stadje goed te doen, echter lichte helling indien je weer terug wandeld naar t hotel

Zeer hartelijke bwdoening

Niek
19-6-2017

Net buiten mykonos stad leuke accommodatie nadeel slapen op een plank

Oude reviews (archief)

Toppie

Gerard
23-6-2016

Helemaal top. Niks te klagen.

Prima hotel

Joop
11-7-2013

We waren hier eind mei 3 dagen van een eilandhoppen tour. Zeer vriendelijke receptie, altijd bereid om zaken uit te leggen of gewoon ergens over te kletsen. De kamers zijn eigenlijk aparte huisjes, meeste via een trap te bereiken. Wij hadden een mooie grote met zelfs een tweede kamer waar we mooi de koffers kwijt konden.

Het hotel ligt op zo'n 15 minuten lopen van de stad. Terug wel een klimmetje dus je moet goed ter been zijn. Neem anders de bus of een taxi. Of huur een quad, scooter of auto.

Bij het zwembad kun je zowel overdekt als open in de zon zitten/liggen.

Het ontbijt is simpel maar goed.

We hebben ons uitstekend vermaakt!

Prima!

Bodile
4-8-2010

Net terug uit Mykonos! Zwembad is prachtig met gratis ligbedden. Personeel ontzettend vriendelijk, niets is ze teveel. Kamer waar wij (3 pers.) in zaten was wel wat aan de kleine kant en douchekop kon niet opgehangen worden maar ach... je wordt heel creatief! 10 minuutjes lopen naar de stad langs een hele drukke weg (zou het niet met kleine kids doen)en ze rijden als gekken langs die weg. Na 2 dagen ben je er wel aan gewend en goed voor de kuiten ;-). Ontbijt is prima, wit/bruin brood (kan je ook roosteren) kaas/ham, allerlei soorten jam, honing, gekookte eitjes, cake, jus (niet vers), perzik in sap, koffie en thee. In de stad hoef je ook niet duur te eten, even opletten waar je gaat zitten. Bij Taverne Nikos en Taverne Kostas kan je heerlijk eten voor weinig euro´s. Een weekje Mykonos is wel voldoende, dan heb je het wel gezien. Een week lang heerlijk het zonnetje op je lijf! :-)

Vandaag teruggekomen uit Griekenland. Het hotel was prima, aardige mensen, goede service. Kamers zijn verschillend, mijne was erg klein. Ik ben er niet zeker van of je er ook een goede maaltijd kunt krijgen, in de week dat ik er was heb ik niemand zien dineren daar. Ligging is ook te doen, lopend ben je een kwartiertje kwijt naar het centrum. Ze rijden daar wel als gekken dus kijk uit! Mykonos zelf is een erg leuk eiland, zowel voor hetero's als homo's. Ik heb alles met de taxi gedaan, voor 5 euro ben je in principe overal.

Prima Hotel

Madelon
3-5-2010

In 2009 (april/mei) met 2 vriendinnen in het hotel verbleven. Prima tijd gehad, ligging kan beter (lange weg naar centrum)Personeel zeer vriendelijk en ontbijt was redelijk, echt op zn grieks. Schoonmaak ook keurig en zwembad is helemaal top. Mykonos zelf is een prachtig eiland alleen niet veel excursiemogelijkheden bij slecht weer. Eten in het centrum is goed te doen, let wel op de prijs en kwaliteit verschillen.

Mooi hotel, rustige ligging (het is ongeveer 10 minuten lopen naar het centrum via erg drukke weg)Het personeel is erg vriendelijk. De kamers zijn netjes en schoon. Ook het zwembad werd er goed schoongehouden. Wij zijn er tijdens het eilandhoppen geweest en het is zeker een aanrader!

Het had een goede liging mooie uitzicht en de rest van het hotel was perfect en alles was te voet te doen.

Prima hotelletje

Karin
25-6-2007

Prima hotelletje. Eenvoudig en schoon. In de centrale hal / bar een prima ontbijt in de ochtend en de rest (middag, avond voor een drankje). Kamer eenvoudig en schoon (incl. koelkastje) Leuk zwembad waar wij helaas gezien het weer niet in hebben gelegen. Vriendelijk en zeer gastvrij ontvangst.

We hebben een aantal aanbieders voor Vienoulas Garden voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vienoulas Garden in Mykonos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vienoulas Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vienoulas Garden scoort een 8.42 uit 10 op basis van 16 reviews.