Hotel Vencia Boutique

57 reviews over Hotel Vencia Boutique in het Nederlands

Een juweeltje

Esther
13-9-2016

Een hotel met een geweldig mooi uitzicht over Mykonos stad.

Ruime kamers met satijnen beddengoed en badkamer voorzien van Yves Roches-producten. Natuurlijk ontbreken ook de koelkast, AC en kluisje niet.

Zeer goed ontbijt en ook voor het diner kunt je hier goed terecht met meestal één van de mooiste romantische zonsondergangen.

Voor de liefhebbers die een dagje niet op pad gaan maar lekker willen chillen bij het zwembad is er ook een lunchkaart.

Een heerlijk infinity zwembad met zeer goede ligbedden (inclusief handdoeken-service) en een barman die de heerlijkste drankjes / koffie voor je klaarmaakt.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam en voorziet in al je vragen en wensen, indien mogelijk.

Mykonos stad is te voet in ongeveer 10 minuutjes te bereiken, terug iets langer omdat er dan de nodige trappen naar boven genomen moet worden.

Eén nadeel:

Dit hotel had in onze ogen aan het strand moeten liggen om het de verdiende 10+ te krijgen, maar dan had je vanuit het zwembad alleen niet zo'n fantastisch mooi uitzicht gehad.

Fantastische plek

Marieta
29-9-2014

Dit is een hele fijne plek om op vakantie te gaan een fantastisch uitzicht

Het ligt op een heuvel in een rustige buurt het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam deze accommodatie heeft een erg goed restaurant kamers worden elke dag schoongemaakt zie. De kamers zien er keurig uit

Vanuit dit hotel (zelfs vanuit het zwembad - 'infinity pool') heb je een prachtig uitzicht over Mykonos stad, terwijl het centrum in 10 minuten te voet bereikbaar is.

Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel.

Echte aanrader, Fantastisch

Jkaptein_1
4-7-2013

Wij waren hier voor het tweede jaar achtereenvolgens, en het was wederom weer genieten. pluspunt dit jaar de extra lounge bedden bij het zwembad. en wifi in alle kamers.

fantastische plek!!!

Coen en Annemiek
23-7-2012

Prachtig hotel met super uitzicht over Mykonos-stad !Eigenaren en personeel zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam! Mooi zwembad met leuke bar en lekkere muziek van barman Dimitri!! Kamers worden elke dag schoongemaakt en elke dag schone handdoeken. Eten in het restaurant is voortreffelijk!Je kunt naar Mykonos-stad lopen , maar terug is het wel bergopwaarts! Taxi voor ca. €. 3,50!!!Dat deden wij dus meestal!

Verder is het wel een vrij prijzig eiland, maar wel reuze relaxed!Wij waren er 15 dagen en hebben er een heerlijke vakantie gehad!!Gaan volgend jaar weer terug!

Vencia is oprecht DE plek om op Mykonos te verblijven. Het is thuiskomen op vakantie... Gastvrijheid tot in elk detail, fantastic eten en het mooiste uitzicht op de stad...!! Maar 1 punt ter verbetering, wat meer parasols aan het zwembad kan geen kwaad... al is er reeds beloofd dat ze daar dit najaar aan gaan werken.. service, weet u... ;-)

Uitstekend hotel op schitterende locatie !

Eric en René
23-6-2012

Prettig hotel waar men weet wat klantgerichtheid en service is ! Erg behulpzaam en vriendelijk personeel van receptie tot schoonmaak, iedereen maakt een praatje en is super vriendelijk en behulpzaam.

Het hotel ligt op een top-locatie (mits je goed ter been bent) met werkelijk prachtig uitzicht. Ook het restaurant is erg goed (niet echt goedkoop) maar je kunt hier heerlijk eten. Ook het ontbijt is bijzonder goed verzorgd.

Wij zijn hier 2 weken geweest maar kunnen geen min-punten bedenken.

Kortom een aanrader voor een zorgeloos verblijf in Mykonos.

Geweldige ligging, ontzettend schone kamers , vriendelijk personeel niks is hun te gek om voor je te doen.

Zeker een aanrader !!!!!!

Geweldig!

Dennis
1-10-2011

De ligging vlakbij de stad, het uitzicht, en vooral de geweldige en persoonlijke service maken van dit hotel een topper! Mykonos staat voor ons nu gelijk aan Vencia!

Uitstekend hotel met fantastisch uitzicht

S & A Vorkamp
21-9-2011

Pluspunten:

door hoge ligging schitterend uitzicht over Mykonosstad;

vriendelijk en behulpzaam personeel;

mooie schone kamders met moderne badkamer;

eten bij hotel is niet echt Grieks maar wel heel lekker;

Minpuntjes (deze zijn te verwaarlozen):

Onze kamer had maar een klein balkonnetje;

Een paar parasols meer bij het zwembad zou prettig zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Vencia Boutique voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vencia Boutique in Mykonos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vencia Boutique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vencia Boutique scoort een 9.26 uit 10 op basis van 57 reviews.