Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag23°17°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor The Royal Myconian voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel The Royal Myconian in het Nederlands

Uitstekende service

filip_mulier
25-8-2013

Nette en mooie kamers. Personeel extreem vriendelijk en service minded. Kamers worden 2* per dag schoon gemaakt. Handdoeken voor strand en zwembad onbeperkt beschikbaar. Er is een gratis shuttle naar Chora (Mykonos stad) verschillende keren per dag. Het hotel ligt op een steile helling maar er zijn dagelijks shuttles naar het strand. Het eten is lekker en niet echt duurder dan de andere restaurants in Elia beach.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2006

Verblijf van 29

Gielis - Moonen
12-9-2006

Verblijf van 29.08 tem 01.09.06 Dit hotel vormt samen met Myconian Imperial één geheel. We hadden een "Deluxe double room" geboekt maar deze was eerder pover en de badkamer was zeer eenvoudig. Als je logeert in het bijgebouw vh hotel, moet je je weg zoeken tussen een doolhof van kleine paadjes. Buffet was héél verzorgd en ruime keuze. Als je een uitstap of wagen boekt via de receptie, wordt er geen commissie aangerekend (zeldzaam !!). Héél goede verbinding naar strand en haven via shuttle (meerdere tijdstippen). Leuk en groot zwembad (let wel: zout water!).

Gereisd Anders in september 2006

Super hotel boven op een steile berg

Marchello & Yvette
10-6-2006

Super hotel boven op een steile berg.Gratis shuttle bus naar het strand beneden (prive strand) en naar de stad op vaste tijden (ook savonds. Handoekservice, kamers zijn netjes, bedden zijn goed en het ontbijt is super (veel keus). Als je op het strand ligt en je hebt geen zin om die steile berg omhoog te lopen kun je wel de schuttle bellen, komt ie je halen.

Gereisd Anders in juni 2006

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Royal Myconian in Mykonos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Royal Myconian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.