Hotel Semeli

We hebben een aantal aanbieders voor Semeli voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Semeli in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

2007

Mooi hotel

C. van Holst
20-9-2007

Mooi hotel. Aan de buitenkant van het hotel vrij rommelig, maar binnen erg netjes. Het hotel ligt perfect. Je staat zo in het centrum van Mykonos-stad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Semeli in Mykonos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Semeli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Semeli scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.