Hotel Saint John

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag23°17°

We hebben een aantal aanbieders voor Saint John voor je op een rij gezet:

Neckermann

2006

Super mooi hotel met een perfect uitzicht over de eiland 1

Vangelis & Sophia
16-9-2006

Super mooi hotel met een perfect uitzicht over de eiland Delos. We zijn in juli 1 week geweest en we hebben uitstekend vermaakt. Privestrand en super grote zwembad waren de toppunten. Bovendien de sunset vanuit de hotel is een van de mooiste die we ooit gezien hebben. Echt een droom! Dit hotel is wel de moiete en geld waard voor de mensen die wat luxerder en exclusiever op zoek zijn. En minder voor de mensen die minder valide zijn ivm teveel trappen. Gelukkig heeft de hotel veel golfbusjes die je overal , binnen de hotel, kunnen brengen.

Gereisd Anders in september 2006

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenPaardrijden
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saint John in Mykonos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saint John zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.