Hotel Porto Mykonos

8 reviews over Hotel Porto Mykonos in het Nederlands

Goede uitvalsbasis

Marcel en Claudia
1-7-2016

Goed hotel, kregen een upgrade bij aankomst en hadden een prachtig uitzicht over de haven. Personeel is super vriendelijk. Onbijtbuffet is goed, wat je nodig hebt is er. Mooi en rustig zwembad waar je heerlijk kunt zonnen met een schitterend uitzicht over de haven en mykonos-stad. Kamer had iets schoner gekund en de WiFi was er belabberd. En heel veel trappen. Kortom een goede uitvalsbasis voor een paar dagen mykonos.

goed hotel je krijgt wat je verwacht

Roelof
9-8-2015

een niet overdreven luxekamer maar schoon en goed onderhouden. handdoeken elke dag schoon en bij het zwembad handdoeken service via een kaartjes systeem. bediening bij het zwembad en ook mogelijkheid tot lunch. verder is het geen nhotel voor mensen die slecht ter been zijn want het zijn een en al trappen. via de trappen kun je wel beneden bij het busstation komen en vandaar is het maar een paar honderd meter naar het oude centrum. nadelig is de enorme invasie vanaf de cruiseschepen waardoor de straatjes regelmatig verstopt raken

Gereisd Met partner in juli 2015

Matig hotel! Opgepast!!

Leoni & Leo
7-10-2011

Bij aankomst: Wel champagne, maar geen plaats!! Dubbele boeking en niet alleen bij ons! Truck om je binnen te halen? Kregen wel 5* hotel voor 1 nacht, maar dat was een erg gehorige kamer, naast de bar (Bill and Coo) Dag later was er wel plaats, werden weer opgehaald door het hotel. Kamer komt zeker niet overeen met foto's op internet. Service bij zwembad minimaal! Handdoekenservice: meestal liggen ze er niet en moet je ze gaan halen bij receptie. Ontbijt is buffet, redelijk goed, maar naar je thee kan je wel fluiten! Moet je zelf om vragen dan nog de vraag of je het krijgt. Service aan de receptie: erg kort af en koel! Gevraagd een taxi te regelen voor volgende dag, kreeg als antwoord: "kom vanmiddag maar terug". Taxidienst van hotel naar vliegveld is nog duurder dan de locale taxi! Hoe vriendelijk kan je zijn voor je gasten?? Op kamers ligt boek met 'small luxery hotels' waar dit hotel ook in vermeld wordt .... dit is zeker niet terecht!! Wij gaan zeker niet meer terug.

Gereisd Met partner in oktober 2011

Tjingo

Een allemaal ''net even niet'' hotel.

Twee heren.
30-9-2011

De afbeeldingen van het hotel zijn perfect gefotoshopt alles is in werkelijkheid stukke minder. Het uitzicht is wel mooi maar verder zijn de scherpe kantjes heel goed verdoezeld.

Ik had er meer van verwacht en voor ons geen tweede keer.

De toegangsweg vanuit het centrum is gewoonweg gevaarlijk door het kriskas om je heen cirkelende verkeer en dat geldt ook voor het centrum van Mykonos dat bestaat uit een labyrinth van kruisende straatjes met constant passerend verkeer, niet te filmen gewoonweg want je komt daar ogen en oren tekort.

Gereisd Met partner in september 2011

Superhotel!

MH
15-7-2011

Wij zijn 3 nachten in dit hotel geweest.De ligging is prachtig, het uitzicht op de zee, de haven en de stad geweldig. De service in dit hotel is perfect, niets was teveel, champagne als welkomsdrankje, wij kregen een mooiere kamer dan geboekt, zeer vriendelijk personeel. Handdoekenservice bij het zwembad. Ontbijt was prima, tijdens het ontbijt geweldig uitzicht. Aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2011

Prima hotel!

MH
13-7-2011

Geweldige ligging, kamer prima (wij kregen een grotere kamer dan geboekt), ontbijt prima verzorgd met prachtig uitzicht. Service was perfect, vriendelijk personeel. Ik zou zo weer teruggaan, fantastisch!

Gereisd Met partner in juni 2011

nooit meer.

Tony
25-5-2011

Dit hotel bezocht in mei 2011, de ligging en panorama's zijn zeer mooi. De kamer is basic,badkamer zeer klein. Verbleven in HP met keuzemenu wat ons zeer is tegengevallen (er is gewoon geen keuze) net als het ontbijt.

Gereisd Met partner in mei 2011

Prachtig loungehotel

Mieke Aartselaar
11-5-2011

Prachtig en ideaal gelegen. Alle kamers met zeezicht. 5 min wandelafstand naar het centrum. Vriendelijke bediening, alleen kamers waren basic ten opzichte van het prachtige loungehotel!! Wij boekten een last minute, dus prijs ok!!! Anders te duur!!!

Gereisd Met partner in mei 2011

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.2 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Zeilen
  • BuitensportenPaardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Porto Mykonos in Mykonos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Porto Mykonos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.