Hotel Petinos

• Matig / voldoende: 5 - 7

Krap en slecht eten

Sterre van Dulmen
8-7-2010

Wij hebben 1 nacht in dit hotel geslapen. We werden in een kelder gestopt, waar de tarieven volgens de tarievenkaart 150 euro per nacht zijn! De badkamer was 1m2, je kon je er amper in bewegen. Verder was het eten in het restaurant niet bijzonder, het ontbijt simpel voor een hotel dat zichzelf 4 sterren geeft. Personeel was wel dienstverlenend, ligging is pal aan het (zeeeeeeer) drukke strand.

Aardig hotelletje aan druk strand !

Inge M.
21-6-2010

Wij kwamen hier terecht na het rustige Naxos..... dan is het wel even slikken. Het strand : Druk, vol, op elkaar, warm. Het Hotel : best wel ok, beetje donker, kleine douche cabine (je past er net in!). Wij waren er maar voor 1 nacht, dus geen enkel probleem. 's Avonds verdwijnen de toeristen van het strandje en dan wordt het ineens een heel ander verhaal.....romantisch dineren aan het strand onder de sterren hemel......dat was een leuke bijzondere ervaring. Ik zou dit hotel niet aanraden voor een 2 weekse vakantie ! Als je op Mykonos bent, ga dan eens 's avonds eten op Plati Yialos...Geen bestemming voor kinderen !

prima hotel

ivg
16-7-2009

leuke kamers aan binnentuin, wel vrij donker ingericht, standaard badkamer, kluisje in de kamer. Mooi zwembad met lekkere ligstoelen bij Hotel Petinos Beach

prima hotel

Werner en Ilona
16-7-2009

leuke aparte kamers aan een tuin gelegen. De kamers zijn ietwat donker ingericht maar dat heeft ook weer z'n charme. Ruime kluis in de kamer. Standaard badkamer met een beperkte douchecabine (blijft wel droog). Alles prima schoon. Voor het zwembad kun je naar Hotel Petinos Beach 50 meter verderop. Hier hebben ze hele goede ligbedden.

We hebben een aantal aanbieders voor Petinos voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Petinos in Mykonos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Petinos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Petinos scoort een 7.25 uit 10 op basis van 4 reviews.