Hotel Petinos Beach

Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag18°14°
Hotel Petinos Beach
5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Petinos Beach voor je op een rij gezet:

Laatste review

Hier 1 nacht geslapen 21 sept. 2010. Mooi Hotel, mooie ruime kamer met 2 balkons.

Alleen aan een drukke straat gelegen. Ligt aan een mooie baai maar het strand voor de deur is overvol, zelfs dus nog eind september ! Maar als je daarvan houdt is er niks mis mee. Heerlijk gelunchd op het terras met prachtig uitzicht en

's avonds heerlijk gegeten in het mooie Italiaanse restaurant van het Hotel met prachtig uitzicht over de verlichte baai. Het ontbijtbuffet was ook uitstekend.

De drukte was voor ons de enigste tegenvaller als je net van het rustige Paros komt!

Kenmerken
Jacuzzi op kamer
Airco
Restaurant
Peuterbad

1 review over Hotel Petinos Beach in het Nederlands

Mooi Hotel, Wel vreselijk druk.

Ria
28-8-2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Petinos Beach in Mykonos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Petinos Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.