Tijdelijk €25 aanbetaling

Petassos Beach

9FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 9Waardering

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Petassos Beach voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2 Reviews over Petassos Beach

• 9M. Hennis15-10-2007

uitstekend hotel, goed ontbijtbuffet, alles zeer schoon en prima verzorgd. Handig dat de bus naar de stad voor de deur stopt,stranden dichtbij met veel eetgelegenheden.Een absoluut minpunt is de fitnessruimte, oude apperaten en een ondragelijke rioolstank, dit kan niet voor zo'n hotel. Het is niet op kinderen ingericht, er hoort geen strand bij en er is geen kinderbad.

• 9Vaagpaar11-09-2007

Dit is een zeer modern hotel met de traditionele sfeer van Mykonos. Alleen al het uitzicht vanuit het restaurant is adembenemend. Het personeel is zeer vriendelijk en bijna alles is mogelijk. De kamer was zeer schoon en modern. Het bed sliep lekker alleen was het 's ochtens wel wat rumoerig. 's Avonds is er genoeg te doen in het plaatsje en je bent zo in Mykonos. Het hotel heeft geen prive strand maar dit is gezien de ligging geen probleem. Het eten is goed alleen wel prijzig. Er komen hier veelal jongere mensen die rust zoeken. Spa is ok alleen moet je voor het binnenzwembad betalen... Internet is draadloos en zeer goedkoop We hadden geen bereik in de kamer,wel op het balkon. Dit hotel kunnen wij zeker aanbevelen.

Hotel Petassos Beach info

• Adresgegevens