Appartement Paola's Beach

Appartement
Hotel aan zee, Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag28°24°

We hebben een aantal aanbieders voor Paola's Beach voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo

1 review over Appartement Paola's Beach in het Nederlands

Martijn
16-9-2015

Een basic, maar prachtig gelegen appartementencomplex met 38 kamers. Allemaal wel wat verschillend (grootte, inrichting). Bijna allemaal met prachtig zeezicht over de baai 'Agios Stafanos' via terras of balkon. Prima bedden, kleine kichenette (sober keukengerei), soms wat kleine badkamer (ligt aan kamer). Mogelijkheid tot ontbijtbuffet. Prima verzorgd. Twee zwembaden, ligbedden, prachtig uitzicht. Zeer (!) hartelijke familie en personeel. Hulpvaardig en Engels sprekend. Brengen en/of halen je gratis van/naar (lucht)haven. Autohuur mogelijk ter plekke. Wel aan te bevelen; stad en stranden zijn niet aan te lopen! Aanrader voor een weekje of eilandhoppen. Kom hier nu al 10 jaar met veel plezier. Bevriend geraakt met familie.

Gereisd Met partner in september 2015

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Paola's Beach in Mykonos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Paola's Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.