Appartement Mykonos View

• 8.8Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

Tjingo

11 reviews over Appartement Mykonos View

• 9T04-07-2019

Wat een heerlijk verblijf met goede schone kamers

Goede ligging, fantastisch personeel

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2017
    8André V13-05-2017

Heerlijk hotel op leuk eiland.

Fantastisch hotel met erg vriendelijk personeel. Hotelkamers zijn kleine appartementjes en daardoor voelt het nooit massaal. Mykonos is trendy en duur, maar erg leuk.

• Oude reviews

9Joke24-06-2013

Mooi complex met een prachtig uitzicht!

Wij hadden 2 studio's geboekt; deze waren zonder zeezicht. Omdat er een annulering was kregen we een maisonnette, netjes en ruim en met een fantastisch uitzicht! Het zwembad is mooi en heeft een nog fraaier uitzicht op de haven en Mykonosstad. Het ontbijt vonden wij erg lekker en voor Griekse begrippen is dit erg luxe. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Mykonos is erg duur en over de top. Het Typisch Griekse heb ik hier niet kunnen vinden.

Met oudere kinderen

• 9anna28-09-2011

prachtig gelegen complex

Prachtig gelegen appartementen complex, je moet dan wel hoog zitten. Je moet ook goed trap kunnen lopen. De bagage wordt voor je naar boven gebracht en met een fooitje ook weer naar beneden als je weg gaat. We vonden het er echt geweldig. Mooi gezicht over de haven en op allemaal cruiseschepen, die voor de kust liggen. Bed is prima, alleen de douche is klein. Verder een mooi terras met veel privacy.

• 8Miranda en Marco22-09-2011

Super mooie ligging, mooi uitzicht over zee

Mykonos View is echt een aanrader, mooie 2 kamerappartementen prima bedden, alleen het traplopen is iets minder vooral als je bovenin zit. Je koffer wordt wel naar boven gebracht maar niet naar beneden :-). Wordt elke dag schoongemaakt en heel belangrijk elke dag schone handdoeken.

• 7J. Fens30-09-2008

is leuk voor 3 dagen

Mooi complex. Erg mooi uitzicht omdat het hoog ligt. Je moet wel goed ter been zijn want het is wel klimmen de berg op. De orion bar is leuk maar de drankjes zijn erg duur. (biertje €6,00 per stuk) Stadje is erg leuk, hele smalle straatjes en dure winkeltjes. Leuk om te zien.

• 9Marianne12-09-2008

leuk!

Centrum op loopafstand, rustige ligging met volgens mij het mooiste uitzicht op Mykonos. Alleen dat al is de moeite waard om hier te boeken. Zwembad ok, apartement ruim voldoende. Wel vreselijk prijzig alles op Mykonos. Met de kids leuk voor een paar dagen, daarna wel genoeg van en op naar Naxos.

Familie

• 7Mykonosfreak08-09-2008

Er zijn betere hotels op Mykonos

Heb uren moeten wachten bij aankomst op mijn geboekte kamer, we werden gelijk in de bijbehorende Onirobar gestuurd om een drankje te nemen voor ons eigen rekening natuurlijk,en best duur! De kamers zijn netjes, en leg je een fooitje neer, worden je handdoeken op allerlei leuke manieren gevouwen, en staan er vaasjes met geplukte bloemen. Heel erg vervelend is de harde muziek die tot 2 uur s,nachts te horen is en je dus wakker houdt. Let op!!! Het personeel is erg gebrand op geld.n.b. een vriend die met mij samen het ontbijt gebruikte moest voor alleen 1 droge croissant 10 euro neerleggen, terwijl ik al 2 weken iedere dag een fooi op tafel had achtergelaten. erg onvriendelijke gang van zaken, die mij besluiten nooit meer naar dit hotel te gaan.

Familie

• 8Heleen Strik-Klomp09-08-2008

Schoon,eenvoudig maar wel oké.

De accommodatie was eenvoudig. Goed schoongehouden. Oké. Leuke typische sfeer van Mykonos.

Met vrienden

• 9Jeanet10-08-2007

Er heerst nogal wat verwarring over Mykonos View en Marina View. Dit complex is in feite hetzelfde. Broer en zus bezitten elk de helft van het complex. Er zit nogal wat verschil in de kamers. Wij hadden Mykonos View geboekt (met zeezicht/ruimere appartementen) en hadden in feite een prima appartement van Marina View. Ons appartement werd iedere dag schoongemaakt en we kregen ook iedere dag schone handdoeken. Het zwembad is ook toegankelijk voor de mensen van Marina View. De Oniro bar is een aanrader: geweldig uitzicht en relaxte sfeer. Minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn: eerst heuvel op en daarna 100 trappen. Maar dan heb je ook een geweldig uitzicht!!!

Anders

Tjingo

0 tips over Appartement Mykonos View

1 vraag over Appartement Mykonos View

• Esther, 15-10-2018

Kookgelegenheid

Goedemiddag, kan iemand mij vertellen of er in het appartement een kookgelegenheid zit bv 2 pits? Ik kan dat nergens terugvinden en ook niet op de foto's.

Herstellink dank

Appartement info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • De staf spreektDuits, Engels

• KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats