Luxe hotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag14°11°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Mykonos Theoxenia voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Mykonos Theoxenia in het Nederlands

Erg stijlvol en relaxed hotel. Het zwembad is een ideale plaats om rustig een boekje te lezen en een drankje te nemen. Kamers zijn smaakvol ingericht en onze kamer had een mooi uitzicht over zee.

Het hotel ligt aan de rand van Mykonos stad, dus ideaal om s'avonds op zoek te gaan naar een leuke bar en restaurant.

We waren in juni en dan is het gezellig druk, echt een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2015
2007

Geweldig hotel en een echte aanrader voor ieder! Wij hadden geboekt via een touroperator en kregen bij aankomst wel meteen de mooiste kamer met zeezicht...Het eten is erg goed in het hotel. Er komt je niets tekort bij het ontbijt. Het zwembad is erg mooi en je komt er geheel tot je rust. Wil je lekker de drukte op zoeken dan loop je zo het centrum in. Dit hotel is het allerbeste wat wij tot nu toe hebben bezocht in mykonos. We zijn al meerdere malen op mykonos geweest en zullen hier zeker weer willen komen.

Gereisd met partner in Wed Oct 03 2007 09:58:45 GMT+0000 (UTC)

Kregen upgrade naar de-luxe sea view kamer: iedere avond

R. van Deursen
29-9-2007

Kregen upgrade naar de-luxe sea view kamer: iedere avond genoten van de zonsondergang.

Gereisd met vrienden in september 2007

D-reizen

Wij zijn gek op de Griekse eilanden maar ook zeer selectief voor wat hotels betreft. Dit jaar gaan we voor de tweede maal op rij naar Theoxenia. Kleinigheden maken vaak het verschil. Terwijl je aan het zwembad ligt te genieten bij lounge muziek van "Club del Mar" biedt het hotel je in de loop van de dag een glaasje schuimwijn, een sorbetje en een gekoeld handdoekje. Het ontbijtbuffet is een schilderij en getuigt van creativiteit in smaak en beeld. En zo voort en zo voort. Gewoon schitterend ! ! ! Eddy & Marleen - Antwerpen

Gereisd met partner in juni 2006

Dit is een fantastisch designhotel! Vlak naast de beroemde historische molentjes gelegen is dit echt een oase van rust. Het zwembad heeft fantastische loungebedden en -banken en heerlijke muziek. Daarnaast grandioos ontbijt met fantastische vergezichten. Personeel staat altijd voor je klaar. Ze nemen je alles uit handen. Kamers zijn schoon en rustig gelegen. Er is geen direct strand, maar dat is niet hinderlijk. Je bent zo op een van de strandjes in de buurt, bijvoorbeeld via dichtbijzijnde bus. Psarrou is een aanrader!

En als je toch wat drukte wil, loop je zo het centrum van Mykonos in.

Snel gaan wij doorgaans niet terug naar een vakantiebestemming, maar dit hotel wordt zeker een uitzondering!

Gereisd anders in februari 2007
2006

Prachtig hotel met sixties design

lut
30-12-2006

Prachtig hotel met sixties design. Heel lekker en uitgebreid ontbijt, ideeale ligging en zalige tuin en zwembad!

Gereisd anders in december 2006

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Autoverhuur, Dokter, Informatie voor trips, Kantoor service, Party service, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mykonos Theoxenia in Mykonos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mykonos Theoxenia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.