Hotel Mykonos Grand

5 reviews over Hotel Mykonos Grand in het Nederlands

Prachtig Hotel met supper Service

delforge yves
17-6-2010

We hebben net één week door gebracht in dit supper goed hotel. De kamers waren mooi en zeer verzorgt( zee zicht met balcon) Het hotel is ingedeeld in drie verdiepingen die telkens met twee liften verbonden zijn. Het zoutwaterzwembad is zeer mooi en goed onderhouden ,de stoelen rond het zwembad zijn comfortabel en het personeel is zeer vriendelijk en attent . Je kan ook aan het strand gaan zitten en zwemmen in de prachtige griekse zee. aan de receptie krijg je alle info over het hotel en mikonos. Het personeel verdient allemaal een pluim, ze zijn echt uitmuntend.Het middag eten aan het zwemdok was om U vingers af te likken ! De cocktails top ! Het restaurant was s'avonds verlicht in blauw met lounge muziek , het eten was ook zeer goed. De prijsklasse is die van een 5 sterren. Cocktail 12 euro voorgerecht 14 euro wijn 35 euro. Dus niet abnormaal. De spa was ook top maar wel iets duurder dan anderde paatsen. Wij gaan zeker terug!l

Gereisd met partner in juni 2010

rustig en relaxed. zeker voor herhaling.

Groeskamp
10-5-2009

het weer was prima. de ligging en de service van het hotel was zeer goed.

Gereisd met partner in Fri May 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2005

Prachtige kamers, heerlijk ontbijt en prima service (voorbeeld: aan het zwembad en het strand worden dagelijks koude handdoekjes, stukken meloen en zakjes "relaxing water" rondgebracht). Keerzijde van deze luxe: voor een Capuchino tel je maar liefst E5,50 neer en een biertje komt op E4,40. Het supermarktje op 100 meter doet waarschijnlijk goede zaken. Publiek bestaat vooral uit amerikanen en italianen. Helaas heeft Ayios Yiannis aan horecagelegenheden weinig te bieden: twee lawaaierige bars en (aan het strand) twee matige taverna's. Maar (als je tegen de drukte kunt) met de bus zit je in 10 minuten in Mykonos stad.

Gereisd anders in augustus 2005

2004

Romantische, ontspannen en gemoedelijke sfeer, zeer vriendelijk en attent personeel, perfekte keuken, kortom droomvakantie. Prioritair voor mij: rustig (beperkt aantal kamers) en perfekte keuken.

Gereisd anders in Mon Aug 16 2004 18:10:22 GMT+0000 (UTC)
2003

Hotel is schitterend

w.v.roessel
12-10-2003

Hotel is schitterend. Ruime kamers, met genoeg luxe voor een 5 sterren hotel. Mykonos stad is goed bereikbaar met de bus voor de deur. Ontbijtbuffet is ontzettend goed en uitgebreid. Zwembad super (wel zoutwater).

Gereisd anders in Sun Oct 12 2003 22:12:59 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsJuwelier, Kapper
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Volledig menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Gebieden met beperkte toegang, Kapel, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Geurensauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BalsportenBasketbal, Squash
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mykonos Grand in Mykonos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mykonos Grand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.