Géén boekingskosten

GriekenlandCycladen eilandenMykonos

7.4GoedScore uit 14 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Minder dan 1km van het centrum

Bekijk de beschikbaarheid

15 Reviews over Mykonos Beach

• 7Sasja06-06-2019

Hotel op mooie locatie wel gedateerd

Goede locatie met mooi uitzicht over baai, cruiseschepen en Mykonos stad. Hotel is simpel, kamer is groot genoeg voor 2 personen, wordt goed dagelijks schoongemaakt. Airco en koelkast werkten goed. Kamer en vooral badkamer zijn gedateerd. Badkamermeubel is echt oud en ook wat schimmel op plafond. Douchen moet in bad met douchegordijn. Balkon met zitje is oke. Ontbijt is goed voor Griekse begrippen.

• 8Alexander05-08-2017

Hotel aan zee met fantastisch uitzicht

Gunstig gelegen hotel net buiten Mykonos Stad, loop afstand naar centrum, aan zee, met fantastisch uitzicht vanuit zwembad op de zee en ferryboten. Alle kamers met zeezicht. Vriendelijk personeel. Goede simpele maar schone kamers, goed bed, oude en kleine badkamer. Airco goed. Lekker ontbijt. Ontvangst verliep wat vreemd. Toen we aankwamen liep de receptie weg en keerde 15 minuten later terug. Geen welkomdrankje. Prima prijskwaliteit verhouding. Dit hotel maakte deel uit van de (TUI) combinatiereis Cycladen 4 eilanden.

• 7thea en jan31-05-2016

prima uitvalsbasis

Mooie ligging met fraai uitzicht over de baai van Mykonos, strand voor de deur. Voor de echte beach gangers zijn er verderop op het eiland meerdere schitterende stranden. Locatie en verblijf beetje sober maar wel echt schoon en netjes. Ontbijt eenzijdig doch voldoende. Personeel is super aardig en behulpzaam. Beetje problemen met (gratis) wifi maar verder een top uitvalsbasis op slechts 10 minuten lopen (drukke weg)van mykonos stad. We zouden zo weer gaan!

• 7Maarten Vd Molen31-05-2016

Prijs/ kwaliteit, locatie allemaal prima

Een zeer goed verblijf gehad op deze accomodatie. Halverwege ons verblijf kregen we nieuwe bedden en meubilair. Wij waren er echt nog aan het begin van het seizoen. Elke kamer kreeg dit. Op een kleine 10 minuten lopen ben je in het centrum.

Het uitzicht is super en elke dag werd er schoongemaakt. Het ontbijt was elke dag hetzelfde, maar vonden wij voldoende (stokbrood, fruit, eieren, beleg, Griekse yoghurt enz.). Aan het strand zit een eettentje Joanna Place waar je goed kunt eten.

Klein minpuntje is de wisselvallige wifi. Elke kamer zou WiFi hebben, maar dit valt vaak weg....

Verder hebben wij een goed verblijf gehad!

• 3miranda14-05-2014

“Een erg slechte accommodatie”

Na het lezen van de positieve recensies hadden we erg veel zin in deze vakantie. Eenmaal aangekomen bij de accommodatie dachten we dat we bij het verkeerde hotel aangekomen waren... Wat een simpel, waardeloos hotel. Erg kleine kamers en een toilet dat lekte. Over het toilet hebben we dan ook een klacht ingediend, een monteur kwam het repareren maar de volgende dag stond weer de halve badkamer onder water(!) Hier toen weer mee naar de receptie gegaan, maar er is niks meer aangedaan. Het ontbijt daarnaast was erg eenvoudig en elke dag hetzelfde. Daarnaast was er verder ook niks te doen op de accommodatie. Kortom, geen aanrader!

• 8Tilly Nieuwstraten15-11-2013

Prachtige ligging van het hotel

Het hotel en met name het ontbijtplekje kijkt uit over de zee, heerlijk om zo je dag te beginnen ! Het balkon mega groot, wat een uitzicht.

• 7Dino21-09-2011

prachtig plek

Mykonos Beach Hotel is een leuk hotel met zeer vriendelijk personeel en eigenaar. Prima ontbijt en bij vroege aankomst krijg je nog een ontbijtje. Minpuntje is dat ze geen leuke bar hebben. Het terras is zo leuk om te zitten in de avond en je er alleen frisdrank uit de koelkast kunt halen...jammer gemiste kans vanwege de prachtige ligging. De kamers zijn sober en wat gehorig...maar schoon. (wel echt Grieks). Nikosplace vlak tegenover het Beach Hotel is een leuke plek om te eten, reseveren want het zit elke avond stampvol. Joanna is de manager. Een aanrader eerste klas. Leuke cocktails rond vijf uur. Het eiland is wel mudvol aan het worden. Veel cruiseboten. Prijzen vergelijkbaar met Holland. Dagtocht naar het eiland Tinos een aanbeveling. Delos een "must". Ons verblijf aldaar 13 t/m 20 september 2011

• 8Kees en Diane21-08-2011

goed hotel met een prima ligging!

Dit hotel heeft een schitterend uizicht over de baai van mykonos stad. Daar loop je ook zo naar toe via een mooie route langs de zee. Aardig en behulpzaam personeel en een prima ontbijt! Hotel ligt tegenover het Megali ammos strand. Een leuk strand met een taverna; Nikos Place, prima eten voor een goede prijs. Wij hebben 'n prima tijd gehad in dit hotel!

• 8Mellee16-08-2009

prima

zeer vriendelijk. Men staat continue voor je klaar. Kamers zijn alleen gehorig. Airco is perfect, maar ook echt nodig. Ontbijt is super. Personeel stond ons al op te wachten toen we aankwamen. Zwembad hoort niet meer bij dit hotel, staat wel in de gids. Het strandrestaurant Nikos is perfect, verzorgd tegen een consumptie tevens de parasols en stoelen op het strand.

• 8de kootjes19-10-2007

Heel goed gelegen ,alleen de drukke weg naar stadje maar verder alles ok.vriendelijk personeel.

Hotel Mykonos Beach info

• InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Maaltijden

• OntbijtbuffetBeschikbaar
  • HalfpensionBeschikbaar

• ZandstrandBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Afstand in meters

• Stadscentrum0.5 km