Hotel Myconian K Hotels & Thalasso Spa (Kohili-Korali-Kyma-Kalypso)

Hotel Myconian K Hotels & Thalasso Spa (Kohili-Korali-Kyma-Kalypso)

We hebben een aantal aanbieders voor Myconian K Hotels & Thalasso Spa (Kohili-Korali-Kyma-Kalypso) voor je op een rij gezet:

Tjingo

17 reviews over Hotel Myconian K Hotels & Thalasso Spa (Kohili-Korali-Kyma-Kalypso) in het Nederlands

Lux_Tourist
12-5-2017

Luxe hotel net buiten (op loopafstand) Mykonos stad.

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Mooie kamer met prachtig uitzicht op de zee. Zwembad met loungemuziek.-

Alleen jammer dat de weg die naar het hotel lijdt een drukke weg is zonder een echt trottoir.

Fantastische ervaring

Fam. Wolf
12-9-2016

Het hotel voldoet aan alle wensen en eisen die je van een vakantie kunt en mag verwachten. Het is wel noemenswaardig dat je als gast goed ter been moet zijn vanwege de vele hoogteverschillen. Ook de wandeltocht naar Mykonos Town vraagt enige voorzichtigheid betreffende het verkeer en de klim.

Over het hotel en personeel niets dan lof.

afschuwelijke ligging

cesar
29-9-2015

het hotel op zich was uitstekend maar door de onmogelijke ligging kan ik het niemand aanraden.

Om Mykonos stad te bereiken , de enige plaats waar restaurants zijn in de buurt , moet je een zeer drukke baan van +- 1 km zonder voetpad en met constant verkeer afdalen en terug klimmen als je terugkeert. Vooral als het donker is : levensgevaarlijk.

Tjingo

Prima hotel, kamers vallen tegen.

Mathijs
4-6-2015

Het Myconian K Hotel & Thalasso Spa is een prima hotel, onze ervaring is dat het personeel hard werkt om het verblijf aangenaam te maken. De kamer viel tegen, vooral de erg kleine badkamer. Wel wordt de kamer iedere dag goed schoongemaakt.

Het Eiland Mykonos is een mooi rustig eiland. Door de geringe grootte is het eiland prima met een scooter te verkennen.

De prachtige stranden zijn goed en schoon, en de stad Mykonos heeft het woord pittoresk een nieuwe dimensie gegeven.

De diverse restaurants zijn erg goed, let wel van tevoren op de prijzen.

Vergis je niet in de hoogteverschillen als je van het hotel naar de zee of het strand wil lopen. Aanrader is daarom om tijdens het verblijf een scooter te huren.

Goed gelegen hotel

P&T
31-7-2014

Uitgebreid ontbijt, heerlijke diners

Bij het zwembad is van alles te bestellen

Mooi en schone kamers met jacuzzi op het balkon

Vriendelijk personeel

Gunstig gelegen op loopafstand van winkels, restaurants en bars

Prachtige stranden in de omgeving

Aanrader om auto te huren

echt fijn hotel !

catya & leon limburg
31-7-2011

wij zijn net terug van mykonos

hotel: perfecte ligging, vriendelijk personeel, betaalbare drankjes aan het zwembad

kamers wat klein, douche 1x1m, 20cm van de wc !

mykonos zelf is heel mooi stad wel enorm duur ! er is een plek "klein venetie" - ligt prachtig aan het water, waar je 15 euro voor een coctail betaald, 8 euro voor heineken beer , water 5 euro....fles champagne - don perignon rose 1000 euro !

eten zelf viel best mee, let beetje op waar je gaat eten, kleine venetie en oude haven is niet te betalen maar als je in de kleine straatjes gaat eten eet je ook voor normale prijs...

disco: heel netjes, doen!

bezoek zeker : paradise, super paradise

algemeen - super vakantie ! wij gaan terug !

Ik ben Hier in September 2009 geweest voor 8 dgn. Heb het erg naar mijn zin gehad. Ontbijt vond ik redelijk. Een mooi verzorgd en net hotel op loopafstand van het centrum (ongeveer 15min lopen). Voor de wat oudere mensen zal het wat vermoeiend zijn om te lopen omdat het hotel op een heuvel ligt. Overgens zelf hier geen last van gehad, is goed aan te lopen! Bushalte op cq 500 meter loopafstand die je zo naar het strand brengt en vanuit daar kan je met een bootje de populaire stranden van Mykanos bezoeken.

Prijs kwaliteit is netjes. Is wel een wat duurder hotel maar is het zeker waard!

2008

Super

5-9-2008

Mooi Hotel met prachtige ligging, kamers netjes maar klein. Eiland zelf is erg duur, maar geweldig om te zijn, lekker vrij gevoel overheerst. 's avonds is het één groot feest van kijken en bekeken worden, heerlijke terrasjes, leuke barretjes en veel leuke restaurantjes. Een aanrader, maar dan wel voor een luie vakantie. Mooie stranden Elia en Super Paradise.

Een heerlijk hotel

Edo
5-9-2008

Schone kamers, vriendelijk personeel en qua afstand gunstig gelegen ten opzichte van Mykonos stad. Het hotel telt 2 zoutwaterzwembaden wat boven zwembaden met chloor is te preveren. Het ontbijt is goed. Voor de lunch en het diner biedt het hotelrestaurant een niet erg uitgebreide menukaart, maar de kwaliteit van het eten is zeer oké. De niet al te lange weg vanuit het hotel naar het stadscentrum is vanwege de hoge ligging van het hotel zowel heen als terug voor non sportivo’s een crime. Voor sportivo’s geen enkel probleem. Één minpuntje: Op Mykonos waait het bijna altijd. Doordat het hotel onbeschut op een hoge heuvel ligt, staat het hotel extra bloot aan een krachtige tot zeer krachtige wind. Liggen bij het zwembad is hierdoor minder ontspannend. Tip: bij aankomst er meteen op wijzen wat je hebt geboekt (bijv. kamer met balkon of terras en (zij-)zeezicht). Wij kregen een soort souterrain toegewezen met uitzicht op een kale muur. Was niet volgens beschijving. Is goed gekomen!

Heerlijk Hotel

Rogier & Stefan
21-6-2008

Het hotel is zeer verzorgt, geen plastic stoeltjes, lekker zwembad, leuke vriendelijke en snelle bediening, lekker eten.

Mooi uitzicht. Het ontbijt is niet bijzonder. Je hebt een mooi uitzicht over Mykonos en de zonsondergang is zeker een foto waard. Het Hotel licht ook lekker rustig, geen of nauwlijks kinderen en over het algemeen smaakvol publiek. Kortom super lokaie.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Myconian K Hotels & Thalasso Spa (Kohili-Korali-Kyma-Kalypso) in Mykonos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Myconian K Hotels & Thalasso Spa (Kohili-Korali-Kyma-Kalypso) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.