Hotel Myconian Imperial Resort & Thalasso Spa Center

Hotel Myconian Imperial Resort & Thalasso Spa Center

We hebben een aantal aanbieders voor Myconian Imperial Resort & Thalasso Spa Center voor je op een rij gezet:

Tjingo

10 reviews over Hotel Myconian Imperial Resort & Thalasso Spa Center in het Nederlands

niet voor herhaling vatbaar

G+R
14-6-2016

Hadden een luxe kamer en die was oke.Katten die rondlopen in de refter vond ik helemaal niet oke.Ontbijt was oke.Avondeten was menukeuze in een zeer donker restaurant waar je dan een onnozel lampje krijgt om naar de menukaart te kijken + elke avond ne flauwerik tijdens het eten die wat op ne piano tokkelt.Geen enkele winkel in de buurt.Positief was gratis bus naar de stad.Een week Mykonos is te lang,eiland is heel klein en er is weinig te bezichtigen + erg duur.

Meest romantische vakantie ooit!

Anthony Pattijn
10-11-2013

Dit hotel ligt echt aan de mooiste baai van Mykonos. Je hebt elke avond bij het drinken van een heerlijke cocktail in de bar met prachtige zonsondergang achter de bergen. Het personeel doet er alles aan om het helemaal naar je zin te maken, oa. door 100den kaarsen aan te steken bij zonsondergang overal in het hotel. Wij hadden halfpension geboekt en konden dus elke avond genieten van een 5-gangendiner à la carte. Na een week hadden we alle heerlijke gerechten van de kaart geproefd en vroegen we de guest relations manager( Stefanos), of we konden variëren. Gezien het Royal Myconian (ook leading hotel) net boven dit hotel gelegen is, konden we daar genieten van een andere kaart en aldus een andere en ook erg romantische omgeving. Echt top! Het voordeel van de Imperial is dat deze het dichtst bij het strand gelegen is. Er zijn steeds 2 bartenders die je komen serveren aan 't strand. Service van het hoogste niveau! Alle personeelsleden zijn supervriendelijk en gaan tot het uiterste!

Gereisd Met partner in september 2013
2008

Alleen voor rustzoekers

Caro
22-9-2008

Net terug uit Mykonos. Heerlijk hotel, wel afgelegen. Kamers prima, schoonmaak ook goed. Alleen het eten vonden wij dit jaar echt tegenvallen. Een keer Tong-filets besteld en weer teruggestuurd - niet te eten! Drankjes aan zwembad & in bar heel erg duur (11,- voor een Gin & Tonic). Al met al heerlijk rustig, maar het restaurant is slecht (zeker voor deze prijzen).

Gereisd Met partner in september 2008

Wij gaan deze zomer al weer voor de 4e keer naar dit Hier

Gabriëlla Café
14-5-2008

Wij gaan deze zomer al weer voor de 4e keer naar dit fantastische hotel! Hier weten ze nog wat echte gastvrijheid is. Kamers zijn zeer goed verzorgd, service is perfect en het uitgebreide ontbijt is ongekend. Kortom: een echte aanrader!

Gereisd Met partner in mei 2008

zeer afgelegen hotel, met een zeer slechte service voor op

R. van Schayk
21-2-2008

zeer afgelegen hotel, met een zeer slechte service voor het aantal sterren wat het hotel heeft! Heb nog nooit van mijn leven meegemaakt dat handdoeken die men op de grond legt (en dus vraagt deze te vervangen) weer worden opgehangen door het schoonmaakpersoneel. een dolhof om bij de kamers te komen, en balkons die zo zijn ingebouwd of begroeid zijn dat men totaal geen uitzicht heeft. restaurant was goed. Kluis werkte niet, direct gevraagd om reparatie echter bij vertrek nog steeds niemand geweest. duidelijk te merken dat het het einde van het seizoen was en men er geen zin meer in heeft, ook te merken aan de hele sfeer en het personeel. Dit moet niet mogen voor een 5 sterren hotel in deze prijs catogorie. kortom: GEEN AANRADER!

Gereisd Met partner in september 2007

dit hotel ligt zeer afgelegen, er is een bus shuttle naar

mark
1-1-2008

dit hotel ligt zeer afgelegen, er is een bus shuttle naar de stad, dat maakt een hoop goed! de kamer was zeer eenvoudig en niet schoon, gebruikte handdoeken werd bv weer opgehangen, nog nooit meegemaakt en al helemaal niet in een 4 sterren hotel! het eten was prima en het peroneel erg aardig, alles hier is behoorlijk aan de prijs, dus al met al zeker geen aanrader!

Gereisd Met partner in januari 2008

2007

Zeer afgelegen hotel, Elia is geen plaats (zelfs geen dorp)

R. van Schayk
16-9-2007

Zeer afgelegen hotel, Elia is geen plaats (zelfs geen dorp). Zeer slechte schoonmaak, sober ingerichte kamers waar veel kapot was of niet werkte en erg gehorig. Goed eten zowel ontbijt als het 5 gangen diner (aanrader). Vriendelijk personeel. Maar heb nog nooit in een hotel meegemaakt dat vuile handdoeken van de grond weer opgehangen werden voor hergebruik!!!! En dat voor een 5 sterren hotel! Snap niet dat Neckermann het zelfs een 5 sterren prestige hotel durft te noemen. Mijn algemene beoordeling: een goed 3 sterren hotel als je veel wil lezen op vakantie.

Gereisd Met partner in september 2007

Het Mykonian Imperial is een imposant hotel

Vaagpaar
11-9-2007

Het Mykonian Imperial is een imposant hotel. Helaas liet de kwaliteit te wensen over. We hebben rechtstreeks bij het hotel geboekt maar een dag voor aankomst zagen wij dat dezelfde kamer via internet 50 euro minder kostte. Het personeel was niet al te aardig toen we hierover in discussie gingen en we kregen uteindelijk wel € 17 euro korting... Verder was de kamer erg verouderd en ook niet al te schoon. Het bed was zo hard dat we beiden met rugpijn opstonden. Misschien was dat ook de bedoeling zodat ze je een dure massage aan kunnen smeren. Op de eerste man na was het personeel erg vriendelijk en het eten goed. Vervelend was wel dat het ontbijt buffet laat werd aangevuld waardoor er vaak wat op was. Ze hebben een stukje prive strand zonder bediening en het is een stukje de berg af lopen. Snap niet dat ze geen lift maken.. Maar er rijd een busje. Het hotel is misschien wat voor oudere mensen die van old-fashioned houden maar voor ons was één dag al te lang.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtcomplex, uitmuntend vriendelijk personeel, keuken,

Nicole
23-8-2007

Prachtcomplex, uitmuntend vriendelijk personeel, fantastische keuken, GEWELDIG !!!

Gereisd Met partner in augustus 2007

Prachtige vakantie gehad, super romantisch en erg rustig

Nicole
23-6-2007

Prachtige vakantie gehad, super romantisch en erg rustig hotel, uitmuntend vriendelijk en professioneel personeel, diner met menukeuze bijzonder goed, echt niets negatiefs op aan te merken. Gaan zeker nog terug !

Gereisd Met vrienden in juni 2007

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Myconian Imperial Resort & Thalasso Spa Center in Mykonos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Myconian Imperial Resort & Thalasso Spa Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Myconian Imperial Resort & Thalasso Spa Center