Pension Matina

Pension

We hebben een aantal aanbieders voor Matina voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Matina in het Nederlands

Goed en mooi

Onno Hemminga
3-6-2012

Wij verbleven hier in september 2011 voor 4 nachten. We hadden een leuke kamer met prachtig uitzicht over zee, de baai en het zwembad. De kamer werd matig schoongehouden. De ligbedden waren heerlijk, evenzo het zwembad. Leuke nisjes en gezellige sfeer. Als je van het eiland mykonos houdt, (wij nooit meer) dan is dit een prima accomodatie voor het geld.

Gereisd Met partner in Wed Sep 07 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Matina in Mykonos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Matina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.