Appartement Marina View

7Goed

• 6.3Inrichting

Appartement info

Meer appartement info

9 reviews over Appartement Marina View

• 9L. Strooband14-06-2009

uniek gelegen rustig gelegen met veel trappen

Mykonos is een duur eiland door al de cruise schepen die vaak voor het complex ten anker gaan. De eigenaresse is aardig en hulpvaardig,de kamers zijn romantisch en schoon. Huur een scooter en verken het eiland. Het mooiste strand is Elia beach.

Gereisd met partner in mei 2009

• 7twee dames op vakantie21-07-2008

hield niet over

Prachtig uitzicht daar niet van maar verder niks.kleine kamers norse beheerder.gelukkig waren we maar 4 dagen hier.

Gereisd met partner in juni 2008

• 7carlijn rousch29-06-2008

zeer prettig verblijven in mykonosview

Mykonos view is een zeer mooi appartement. Er werkt heel vriendelijk personeel en de ligging is zeer gunstig.

Gereisd met vrienden in juni 2007

• 6Rianne en Mark21-06-2008

Wij zijn wezen eilandhoppen in 2006. Mykonos was ons eerste stop. 3 dagen zouden we er zijn. Nou 3 dagen afzien. Nooit maar dan ook nooit meer naar Mykonos of Marina View. De 10 die ik geef is puur voor het uitzicht want als je naar de stad zelf wil moet je steile heuvels of trappen af naar beneden! Nee geen succes.

De kamers zijn net gevangenissen. Echt nooit maar dan ook nooit meer.

Gereisd met partner in juni 2008

• 7Erik en Ingrid05-10-2007

Was onze eerste stop van eilandhoppen Mykonos, Paros en Santorini. Prachtig uitzicht op de haven, Mykonos-stad en de zonsondergang. Eigenaar was wat stug maar dat kwam door zijn gebrek aan Engels. Inrichting simpel maar schoon, weinig bestek, wij hadden voldoende ruimte op ons terras, sommige appartementen hebben geen eigen terras.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 6Jeroen Vet29-09-2007

Het enige voordeel , van Marina view is het geweldige uitzicht. De kamers zijn donker en ongezellig ingericht. Om er te komen moet je zeker goed te been zijn en een goede conditie hebben. Degene die je ontvangt is niet al te vrolijk.

Gereisd met partner in september 2007

• 9Jeanet10-08-2007

Er heerst nogal wat verwarring over Mykonos View en Marina View. Dit complex is in feite hetzelfde. Broer en zus bezitten elk de helft van het complex. Er zit nogal wat verschil in de kamers. Wij hadden Mykonos View geboekt (met zeezicht/ruimere appartementen) en hadden in feite een prima appartement van Marina View. Ons appartement werd iedere dag schoongemaakt en we kregen ook iedere dag schone handdoeken. Het zwembad is ook toegankelijk voor de mensen van Marina View. De Oniro bar is een aanrader: geweldig uitzicht en relaxte sfeer. Minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn: eerst heuvel op en daarna 100 trappen. Maar dan heb je ook een geweldig uitzicht!!!

Gereisd met partner in augustus 2007

• 5Lode08-06-2007

Ik weet niet of de grotere appartementen beter zijn maar de eenkamer-appartementen zijn in elk geval klein en karig ingericht. Alleen bedden, een kast en een keukenblok. Na vier dagen zelf maar eens om schone handdoeken gaan vragen. Op de grond gooien werkte niet. Bed zelf een halve meter verplaatst omdat het hoofdeinde gevaarlijk onder een boekenplank stond. Terrasje met plaats voor een tafel en een stoel. De ander kon op een betonnen muurtje gaan zitten. Geen enkele informatie op de kamer. Op de vraag hoe het kamerkluisje werkte was het antwoord: de code is 159B.

Gereisd in juni 2007

• 7Amanda BRouwer19-09-2006

Mooi gelegen tegen de heuvel met prachtig uitzicht op Mykonos stad. Ca. 400 meter lopen dus prima te doen. Er zijn echter 2 studio's op de begane grond bij de receptie die behalve een voordeur verder geen ramen of balkon hebben en geen zitje met privacy. Je kunt dan gebruik maken van een zitgelegenheid voor het appartement naast de receptie waar iedereen kan langslopen. De studio's en appartementen verschillen erg van elkaar. Het uitzicht is echter overweldigend en het complex (ca 15 appt) is rustig gelegen.

Gereisd met partner in augustus 2006

Appartement Marina View info