Appartement Marina View ***

Appartement Marina View ***

Appartement Marina View
Appartement Marina View

9 reviews over Appartement Marina View in het Nederlands

uniek gelegen rustig gelegen met veel trappen

L. Strooband, 14-6-2009

Mykonos is een duur eiland door al de cruise schepen die vaak voor het complex ten anker gaan. De eigenaresse is aardig en hulpvaardig,de kamers zijn romantisch en schoon. Huur een scooter en verken het eiland. Het mooiste strand is Elia beach.

hield niet over

twee dames op vakantie, 21-7-2008

Prachtig uitzicht daar niet van maar verder niks.kleine kamers norse beheerder.gelukkig waren we maar 4 dagen hier.

zeer prettig verblijven in mykonosview

carlijn rousch, 29-6-2008

Mykonos view is een zeer mooi appartement. Er werkt heel vriendelijk personeel en de ligging is zeer gunstig.

Wij zijn wezen eilandhoppen in 2006

Rianne en Mark, 21-6-2008

Wij zijn wezen eilandhoppen in 2006. Mykonos was ons eerste stop. 3 dagen zouden we er zijn. Nou 3 dagen afzien. Nooit maar dan ook nooit meer naar Mykonos of Marina View. De 10 die ik geef is puur voor het uitzicht want als je naar de stad zelf wil moet je steile heuvels of trappen af naar beneden! Nee geen succes.

De kamers zijn net gevangenissen. Echt nooit maar dan ook nooit meer.

Was onze eerste stop van eilandhoppen Mykonos, Paros en Santorini. Prachtig uitzicht op de haven, Mykonos-stad en de zonsondergang. Eigenaar was wat stug maar dat kwam door zijn gebrek aan Engels. Inrichting simpel maar schoon, weinig bestek, wij hadden voldoende ruimte op ons terras, sommige appartementen hebben geen eigen terras.

Het enige voordeel , van Marina view is het geweldige uitzicht. De kamers zijn donker en ongezellig ingericht.

Om er te komen moet je zeker goed te been zijn en een goede conditie hebben.

Degene die je ontvangt is niet al te vrolijk.

Er heerst nogal wat verwarring over Mykonos View en Marina View. Dit complex is in feite hetzelfde. Broer en zus bezitten elk de helft van het complex. Er zit nogal wat verschil in de kamers. Wij hadden Mykonos View geboekt (met zeezicht/ruimere appartementen) en hadden in feite een prima appartement van Marina View. Ons appartement werd iedere dag schoongemaakt en we kregen ook iedere dag schone handdoeken. Het zwembad is ook toegankelijk voor de mensen van Marina View. De Oniro bar is een aanrader: geweldig uitzicht en relaxte sfeer. Minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn: eerst heuvel op en daarna 100 trappen. Maar dan heb je ook een geweldig uitzicht!!!

Ik weet niet of de grotere appartementen beter zijn maar de eenkamer-appartementen zijn in elk geval klein en karig ingericht. Alleen bedden, een kast en een keukenblok. Na vier dagen zelf maar eens om schone handdoeken gaan vragen. Op de grond gooien werkte niet. Bed zelf een halve meter verplaatst omdat het hoofdeinde gevaarlijk onder een boekenplank stond. Terrasje met plaats voor een tafel en een stoel. De ander kon op een betonnen muurtje gaan zitten. Geen enkele informatie op de kamer. Op de vraag hoe het kamerkluisje werkte was het antwoord: de code is 159B.

Mooi gelegen tegen de heuvel met prachtig uitzicht op Ca.

Amanda BRouwer, 19-9-2006

Mooi gelegen tegen de heuvel met prachtig uitzicht op Mykonos stad. Ca. 400 meter lopen dus prima te doen. Er zijn echter 2 studio's op de begane grond bij de receptie die behalve een voordeur verder geen ramen of balkon hebben en geen zitje met privacy. Je kunt dan gebruik maken van een zitgelegenheid voor het appartement naast de receptie waar iedereen kan langslopen. De studio's en appartementen verschillen erg van elkaar. Het uitzicht is echter overweldigend en het complex (ca 15 appt) is rustig gelegen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Marina View in Mykonos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Marina View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Marina View scoort een 7 uit 10 op basis van 9 reviews.