Hotel Kouros

Kleine hotelsWeer vandaag18°12°
Hotel Kouros

We hebben een aantal aanbieders voor Kouros voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Kouros in het Nederlands

Mooi Boutique Hotel

Vannoord
25-2-2015

Kleinschalig Boutique Hotel. Fijne service en fijn personeel. Ontbijt en eten is goed verzorgd. Wil je naar Mykonos stad, dan moet je wel een heuvel oplopen, maar dat valt reuze mee. je kan ook met de hotelbus naar de stad. De kamers zijn groot en licht (veel wit). Wij hadden uitkijk over zee, erg mooi. Super hotel voor wie op zijn wenken bediend wil worden, duur, maar de moeite waard.

Gereisd met partner in september 2014

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Autoverhuur, Concierge, Dokter, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kouros in Mykonos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kouros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.