Hotel Grand Beach

Hotel Grand Beach
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Beach voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Grand Beach in het Nederlands

Mooi hotel op rustig gedeelte Mykonos

Mibra
30-8-2012

Mooi hotel, goede kamers, vriendelijk personeel. Ontbijt was goed maar had iets meer diversiteit kunnen hebben.

Ligging vlakbij centrum Mykonos, geen geluidsoverlast.

Strand bij hotel is doods. Maar met scooter zijn er vele prachtige stranden te ontdekken op Mykonos

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Dit hotel is super, mooie grote kamers, goede badkamer, prima ontbijt, ruimte om binnen en buiten te eten. Vriendelijk personeel. Mooi uitzicht op de zee. Op loopafstand van Mykonosstad, wel de lusten en niet de lasten van het drukke uitgaansleven, Mykonos is het eiland van de jongeren, Ibiza van Europa. Dus dat het hotel iets buiten de stad ligt is voor ons "oudjes" alleen maar gunstig. Prima zwembad, ligbedden waar plaats genoeg is. Dit hotel is een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Mooi hotel met prachtig uitzicht.

Fam. Donkersloot/Philips
28-5-2009

Een mooi (gerenoveerd) hotel met een geweldig uitzicht op Mykonos stad (10 min. lopen). Goed zwembad met mooie ligbedden.

De kamer was prima en werd goed schoongehouden (we moesten wel af en toe om handdoeken vragen, die waren ze vergeten neer te leggen). Goed ontbijt.

Er is binnen in het hotel niet echt een ruimte waar je s'avonds nog iets kunt drinken en in het voorseizoen is de buitenbar toch nog te koud om te gaan zitten.

De mensen van het hotel zijn beleefd maar niet echt betrokken bij de gasten.

Bijv. wij vetrokken om 07.30 uur in de ochtend maar er was geen glegenheid om te ontbijten of om een kopje koffie te krijgen. Ontbijten kon pas v.a. 8 uur werd ons gezegd. Dat vonden we niet zo klantvriendelijk.

Verder is Mykonos een leuk eiland met mooie stranden die nu nog wel rustig waren maar nog niet allemaal schoongemaakt.

Gereisd met oudere kinderen in april 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Beach voor je op een rij gezet:

• VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Beach in Mykonos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.