Hotel Grand Beach

15 reviews over Hotel Grand Beach in het Nederlands

Prachtige plek

Carolien,
3-7-2017

Wat een prachtig uitzicht. En erg vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt en erg mooie schone kamers. Heerlijk zwembad. Ligging is centraal. Dichtbij strand. Een echte aanrader

Gereisd met partner in januari 2017

Mykonos

A. van Eeten
11-8-2012

Wat een geweldig uitzicht heb je vanaf dit hotel !!! Het ligt op een heuvel, dus voor mensen die niet goed ter been zijn wel lastig.Verder prima ligging: je kon zo naar het strand en over het strand naar de stad. Ontzettend mooie plaats met kleine steegjes en geweldige kleuren. Over de weg was het wel gevaarlijk om naar de stad of terug te lopen. Vooral 's avonds dus dat hebben we maar niet gewaagd, maar met de taxi kostte het maar €4,-.

Wel veel homo's daar.

Gereisd met partner in juli 2012

Super hotel

Helma Somers
17-6-2012

Prettige mensen, fijne bediening, goede service, mooie kamer. Bij aankomst stopte de bus voor de trap naar de receptie (65 treden). Meteen was er een busje van het hotel om de koffers via een weg naar de receptie te brengen. Niets was te veel. Super verblijf gehad.

Gereisd met partner in mei 2012

Goed hotel

Ger
      28-9-2011

Goed hotel, en goede ligging. Langer als 3 nachten in Mykonos is ruim voldoende.

Gereisd met partner in september 2011

Sfeerloos

Edo
      4-9-2011

Valt niks negatiefs te zeggen over Grand Beach. Behalve het muffe en duffe ontbijt is alles in orde. Vriendelijk personeel, schone en ruime kamers, mooi zwembad met voldoende ligbedden, topligging t.o.v. Mykonos stad en ga zo maar door. Toch is dit hotel vrij karakterloos. Weinig sfeer, zeg maar niet gezellig. Als je dit hotel boekt om alleen een beetje comfortabel te slapen, dan zit je goed. Zoek je ´s avonds gezelligheid aan bijvoorbeeld de bar van het hotel of in de lounge, boek dan een ander hotel.

Gereisd met partner in augustus 2011

Zeer goed hotel

F&E
      15-9-2010

Prima hotel, net buiten het centrum van Mykonos. Lopend ben je hier in ongeveer 10 minuten. Vanuit het hotel heb je mooi zicht op zee. wij vonden de kamers niet echt schoon en luxe, maar na een verplaatsing kregen we alsnog een kamer die recht deed aan de prijs. Kamers worden elke dag schoongemaakt. Met name de eigenaresse en haar man zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze brengen je desgewenst gratis van en naar de luchthaven. Met een bij het hotel gehuurde scooter waren allerlei zeer leuke strandjes binnen 15 a 20 minuten bereikbaar. Mykonos-stad is een aanrader, een bijzonder knus stadje met veel winkels, cafe´s en restaurants.

Gereisd met partner in augustus 2010

Prachtig uitzicht op zee

ovar
      26-5-2010

Mooi hotel met vriendelijk personeel. Keurige kamers. Gratis internet.

Het uitzicht op zee met de cruiseschepen is erg fraai. Wel wat verder van Mykonosstad dan veel andere hotels (maar daar krijg je een mooiere ligging/mooier uitzicht voor terug), ca. 15 minuten lopen naar het centrum over een weinig plezierige weg. Heel wat trappen lopen om in het hotel te komen dat wat hoger ligt.

Een aanrader, behalve wanneer je slecht ter been bent.

Gereisd met partner in mei 2010

leuk hotel, wij zijn hier in 2007 geweest.

redelijk nieuw allemaal, erg kleinschalig (ik geloof mar 20 kamers ofzo)

alle kamers hebben zwembadzicht en zeezicht.

ontbijtbuffet is prima, niet superuitgebreid maar dat kun je ook niet echt verwachten bij een klein hotel

zwembad is ook oke, het waaide er wel erg toen wij er waren. ze hebben ook lekkere lunch bij het zwembad. even verderop zit een leuk restaurantje aan strand (Nico's plaxe ofzo). superlekker eten met zeezicht! ziet er aan de buitenkant niet aantrekkelijk uit, maar het eten is echt lekker!

mykonos is sowieso een erg leuk eiland met allemaal schattige witte huisjes en hotelletje (alles is blauw/wit en max 2 hoog) wel erg druk in het hoogseizoen, maar wel gezellig! veel jonge mensen! ideaal voor een lekkere zonvakantie, cocktails drinken en af en toe een mooi feest!!

Gereisd met partner in juli 2007

Geweldige vakantie !!

Bep & Henry
      13-9-2009

Wij hebben in dit hotel onze vakantie gevierd in juli 2009. Alles was uitstekend verzorgd met een geweldige service. De ligging was prima. Een kleine opmerking, het ontbijt kan wat gevarieerder (wel lekker). Onze kamer was ruim en werd uitstekend schoongemaakt. Ondanks leuk zwembad zijn wij iedere dag naar diverse leuke stranden geweest. In Chora kun je in heeeeel veeeel restaurantjes uitstekend eten en op weg naar Chora bij Niko's Place was het super eten. Overal gezellige klein straatjes met leuke winkels en restuarantjes (Lotus, Eva's Garden, Marco Polo, Ta Koupia, Casa di Giorgio, Caesars, Aglio e Olio, Salt & Pepe, etc.)

Mykonos: voor een mooie en gezellige luilekker strandvakantie met lekker eten ! SUPER.

Gereisd met partner in september 2009

Super hotel, goede ligging

Huib en Rory
      23-6-2009

Wij vonden dit een heel fijn hotel. De ligging is prima (lopen naar het centrum is prima te doen), Kamers zijn mooi en schoon. Ontbijt vonden wij eerlijk gezegd matig en weinig gevarieerd voor een vier sterrenhotel. Maar dat is het enige minpuntje.

Wij waren in het voorseizoen op Mykonos (eind mei/begin juni) en dat schijnt de beste tijd te zijn (met september), anders is het echt te druk.

Wij zijn hier twee weken geweest en dat was super. Lekker rust, relaxen, diverse stranden (Super Paradise beach, Paradise Beach, Elia Beach, Lia Beach, dat waren onze favorieten), boeken lezen was het fantastisch. Topvakantie gehad!

Ik wil hier zeker nog eens naar terug. En dan wel een weekje.

Prijzen zijn overigens echt redelijk hoog. Geen 'zunig' Nederlands gedoe, want ik heb er echt niets om gelaten. Maar denk aan 7 euro voor een verse jus, 4,50 euro voor een cappuchino.

Gereisd met partner in juni 2009

• VerzorgingHalfpension
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Beach in Mykonos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.