Hotel Grand Beach ****

Review geschreven door F&E

Zeer goed hotel

F&E,
15-9-2010

Prima hotel, net buiten het centrum van Mykonos. Lopend ben je hier in ongeveer 10 minuten. Vanuit het hotel heb je mooi zicht op zee. wij vonden de kamers niet echt schoon en luxe, maar na een verplaatsing kregen we alsnog een kamer die recht deed aan de prijs. Kamers worden elke dag schoongemaakt. Met name de eigenaresse en haar man zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze brengen je desgewenst gratis van en naar de luchthaven. Met een bij het hotel gehuurde scooter waren allerlei zeer leuke strandjes binnen 15 a 20 minuten bereikbaar. Mykonos-stad is een aanrader, een bijzonder knus stadje met veel winkels, cafe´s en restaurants.

Gereisd met partner in augustus 2010