superleuk knus hotel met mooi uitzicht

Review geschreven door Manon

superleuk knus hotel met mooi uitzicht

Manon,
30-3-2010

leuk hotel, wij zijn hier in 2007 geweest.

redelijk nieuw allemaal, erg kleinschalig (ik geloof mar 20 kamers ofzo)

alle kamers hebben zwembadzicht en zeezicht.

ontbijtbuffet is prima, niet superuitgebreid maar dat kun je ook niet echt verwachten bij een klein hotel

zwembad is ook oke, het waaide er wel erg toen wij er waren. ze hebben ook lekkere lunch bij het zwembad. even verderop zit een leuk restaurantje aan strand (Nico's plaxe ofzo). superlekker eten met zeezicht! ziet er aan de buitenkant niet aantrekkelijk uit, maar het eten is echt lekker!

mykonos is sowieso een erg leuk eiland met allemaal schattige witte huisjes en hotelletje (alles is blauw/wit en max 2 hoog) wel erg druk in het hoogseizoen, maar wel gezellig! veel jonge mensen! ideaal voor een lekkere zonvakantie, cocktails drinken en af en toe een mooi feest!!

Gereisd met partner in juli 2007