Appartement Eleni's Village

AppartementWeer vandaag32°24°

We hebben een aantal aanbieders voor Eleni's Village voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Eleni's Village

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Grossartige Appaertmens in Eleni's Village

John Doe
12-5-2010

Die Raueme waren wirklich grossartig arrangiert. SehrRuhige lage in der Mitte der Insel. Von hier aus war alles sehr leicht mit dem Auto zu erreichen. Die Hauptstadt ist gerade mal 7 min entfernt. Die gastgeber sin US-Griechen, sehr jung und freundlich. Man muss die Insel im Mai besuchen, dann ist alles noch gruen. Einzig die Lage des Hotels laesst zu wuenschen - man konnte die Muehhalde der Insel von der anlage sehen... musste nicht sein, jedoch von der terasse direkter blick aufs Meer. Kann ich nur empfaehlen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Eleni's Village in Mykonos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Eleni's Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Eleni's Village scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.