Hotel Cavo Tagoo

Kleine hotelsWeer vandaag20°14°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Cavo Tagoo voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

2 reviews over Hotel Cavo Tagoo in het Nederlands

Uitstekend hotel met grandioos ontbijt

Paul en Alice
16-7-2010

4 dagen in juni 2010 geweest. Ontvangst, faciliteiten, kamer, alles top !! enigste min punt, te weinig ligbedden bij het zwembad. Overdag enig geluid te horen van de aan te leggen jachthaven.

Gereisd met partner in Fri Jul 16 2010 21:09:10 GMT+0000 (UTC)
2006

hallo,

we zijn van 22-06 t/m 06-07 2006 in dit hotel geweest, ik kan mij niet voorstellen dat er een sfeervoller hotel op mykonos is. het uitzicht van het zwembad over de zee is werkelijk spectaculair. de service is helemaal top. het ligt op loop afstand van het centrum van mykonos stad. elke kamer heeft een eigen zitje ( meestal met zeezicht ), de kamers zijn eenvoedig ,doch schoon. ik echte aanrader. zie ook de website, de foto's op de website zijn precies hoe het in werkelijk is

Gereisd anders in juli 2006

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Zwembad

• Afstand tot strand1.5 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Balkon / terrasTerras

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cavo Tagoo in Mykonos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cavo Tagoo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.