9,6

4 reviews over Hotel Apollonia Resort in het Nederlands

Wat een juweeltje!

e.d.bruist
7-8-2013

Super hotel met oog voor detail, aangename bijkomstigheid tijdens onze eiland -hop reis, zeer vriendelijk personeel, erg schoon. Ontzettend relaxte sfeer en het ontbijt is een zeer aangename verrassing alsmede het uitzicht!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

mooi

willy
23-6-2011

Echt een mooi hotel voor Mykonos. Sommige kamers hebben een jacuzzi op het balkon. Voor Griekenland een heel uitgebreid ontbijt. Mooiste hotel van ons eilandhoppen op de cycladen.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top verblijf!

melisande coninx
23-11-2010

Charmant, rustig, mooi, verzorgd hotel! bij aankomst kregen we gratis en voor niets een upgrade naar een prachtige, moderne, luxueuze suite! Lekker eten, mooi uitzicht, verzorgd en heerlijk ontbijt in een prachtig kader, niet teveel kamers, waardoor het er rustig is, voorzien van aangename chill muziek en zeer vriendelijk bediening. Er stopt vlakbij een bus naar Mykonos town en de rit duurt 10 min. zeker een aanrader! je kan op 5 minuten wandelen naar het strand gaan of s avonds neem je de bus naar het naast gelegen 'dorpje' waar je heerlijk op het strand kan gaan eten voor een normale prijs. De prijzen van het hotel zijn eerder duur dan goedkoop.

Gereisd met partner in september 2010

2004

Fantastisch hotel, kleinschalig, met veel charme. Prachtige ligging, met zicht op zee en de eilanden. Tevens heel rustig. De lijnbus naar de stad stopt vlakbij. Een absolute aanrader. De max!!!

Gereisd anders in juni 2004

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Apollonia Resort in Mykonos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Apollonia Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.