Hotel Andronikos Village

Hotel Andronikos Village
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Andronikos Village voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo

31 reviews over Hotel Andronikos Village in het Nederlands

juli 2004, prima hotel, heerlijk zwemband, goed ontbijt,

Mark & Joyce Ter Beek
3-8-2004

juli 2004,

prima hotel, heerlijk zwemband, goed ontbijt, maar ook wat min-puntjes. Ondanks dat het een relex-hotel is, vonden wij dat de muziek bij het zwembad erg overheersend en eentonig was. Het eten in het hotel is prima, alleen de kaart is niet erg uitgebreid en behoorlijk prijzig.

b.v. voorgerecht: 20 euro, hoofdgerecht 35 euro, flesje wijn 29 of 36 euro, koffie 6 euro.

Mykonos-stad wordt het st.tropez van griekenland genoemd, nou, qua prijzen zeker.

Toch moet men zich daar snel gaan afvragen of wij, als vakantiegangers ,deze prijzen nog langer gaan accepteren!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Andronikos Village in Mykonos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Andronikos Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.