Hotel Andronikos Village

Hotel Andronikos Village
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Andronikos Village voor je op een rij gezet:

31 reviews over Hotel Andronikos Village in het Nederlands

mooi hotel

elha
15-6-2012

Hotel is mooi en erg vriendlijk personeel. Kamers zijn schoon en dagelijks schone handdoeken ontbijt was ook goed. Ligging 10 minuten vanaf centrum maar taxi kost 4 euro.

geweldig hotel!!

Simon en Jorieke
9-8-2011

Net terug van vakantiehoppen Cycladen en dit hotel aangedaan. Dit is echt het beste hotel van de 4 hotels geweest. Lekkere ligbedden op het zwembad, zeer goed ontbijt (avond eten niet gedaan) en vriendelijk personeel. Ook de kamers zijn zeer verzorgd en netjes. Het ligt wel op 10-15 min lopen van centrum. Om naar het centrum te komen is een beleving op zich (geen voetpaden, scheurende scooters/quads, wie het hardst toetert gaat eerst). Maar dit is niet het hotel aan te rekenen natuurlijk. Als we terug gaan naar Mykonos dan naar dit hotel!!!

prettige ambiance, prima restaurant

Stoter
3-10-2009

Er is wel een groot verschil tussen de kamers.

Kleinschalig hotel. De weg naar het toeristische centrum is hellend en langs de doorgaande weg.

Tjingo

Prima stek om zeker terug te komen

Karin
28-9-2009

Prima service, zeer aardige medewerkers. super ontbijt.

Heerlijk zwembad en ligbedden met handdoekservice

10 minuten lopen naar centrum.

aan te raden om zeker in de avond een taxi retour te nemen gezien de drukke stijle weg.( 5,=)

Bushalte naar diverse stranden is dichtbij.

zeer goed hotel, jammer van de ligging

Mirna en Willem
24-9-2009

Tijdens het cycladenhoppen was dit ons eerste hotel wat we bezochten. We kwamen in dit hotel terecht omdat wij 1 dag voor vertrek hoorden dat onze eerste keuze Vencia Boutique helaas was overboekt. Gelukkig bleek het een heel goed hotel te zijn. Van de 4 hotels hier het beste ontbijt gehad. Goede kamer met prima badkamer. Eten/drinken bij het hotel was wel redelijk aan de prijs maar dat geldt eigenlijk wel voor heel Mykonos.

Slechte ligging t.o.v. het centrum

Mues
21-9-2009

Om in het centrum te komen, moet je langs een hele drukke weg, deels zonder trottoir. Er wordt hard gereden en omdat de weg vrij bochtig is, is oversteken dan ook levensgevaarlijk.

Super mooi hotel

fam. Speelman
24-6-2009

Net terug van een 8-daagse vakantie op de cycladen. eerste 4 dagen op mykonos geweest. Houdt erg in je knip, want de prijzen liggen hier gemiddeld 70% hoger dan in de rest van Griekenland. Het personeel is echt super vriendelijk en het eten in het hotel is werkelijk geweldig. Wij hadden toevallig een kamer die nog gerenoveerd moest worden, dus dat was even pech, voor de rest echt een AANRADER !!

2008

rustgevend

clybouw cindy
19-10-2008

ik ben twee weekjes in het hotel geweest en heb over het algemeen een goede indruk, personeel van het restaurant is super alsook van de receptie, je word er super onthaald en aangesproken, ze kennen er echt nog "klant is koning"!! het stadje alsook de restaurantjes zijn dik in orde, het is een iets wat duurder eiland maar als je ziet hoe je behandeld word,dan is het de prijs meer dan waard, ik ben er echt tot rust gekomen, zowel het eiland als het hotel zijn een aanrader!!

Goed hotel

Ton Hellings
22-9-2008

Andronikos is goed bevallen. Niet zo design als verwacht. We kregen aanvankelijk (grote) kamer in boerensfeer maar na enig geklaag aan de receptie kregen we een andere meer trendy kamer. Verder is hotelpoolbar gewoon te duur voor 6 coctails ben je 66 euri kwijt! Personeel vriendelijk. Tip neem steeds de taxi naar de stad, enkele reis kost slechts €.3,75

Fraai hotel

Ed en Irene van den Berg
17-9-2008

Onze eerste kennismaking met de Cycladen was op Mykonos, bij dit hotel. Deze was goed, zeer vriendelijk personeel. De kamer was goed echter er zijn ook kamers, bijna bunkers, zonder ramen. Dus hou daar rekening mee met boeken!

Het ontbijt was subliem, wat een verwennerij.

Prima hotel.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Andronikos Village in Mykonos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Andronikos Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.