Hotel Andronikos Village

Hotel Andronikos Village

8.4Fantastisch

Griekenland, Cycladen eilanden, Mykonos

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 986p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.4Fantastisch

• All inclusive
  • Jacuzzi
  • Sauna

29 reviews over Hotel Andronikos Village

• 9elha15-06-2012

mooi hotel

Hotel is mooi en erg vriendlijk personeel. Kamers zijn schoon en dagelijks schone handdoeken ontbijt was ook goed. Ligging 10 minuten vanaf centrum maar taxi kost 4 euro.

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 9Simon en Jorieke09-08-2011

geweldig hotel!!

Net terug van vakantiehoppen Cycladen en dit hotel aangedaan. Dit is echt het beste hotel van de 4 hotels geweest. Lekkere ligbedden op het zwembad, zeer goed ontbijt (avond eten niet gedaan) en vriendelijk personeel. Ook de kamers zijn zeer verzorgd en netjes. Het ligt wel op 10-15 min lopen van centrum. Om naar het centrum te komen is een beleving op zich (geen voetpaden, scheurende scooters/quads, wie het hardst toetert gaat eerst). Maar dit is niet het hotel aan te rekenen natuurlijk. Als we terug gaan naar Mykonos dan naar dit hotel!!!

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Stoter03-10-2009

prettige ambiance, prima restaurant

Er is wel een groot verschil tussen de kamers. Kleinschalig hotel. De weg naar het toeristische centrum is hellend en langs de doorgaande weg.

Gereisd met partner in september 2009

• 8Karin28-09-2009

Prima stek om zeker terug te komen

Prima service, zeer aardige medewerkers. super ontbijt. Heerlijk zwembad en ligbedden met handdoekservice 10 minuten lopen naar centrum. aan te raden om zeker in de avond een taxi retour te nemen gezien de drukke stijle weg.( 5,=) Bushalte naar diverse stranden is dichtbij.

Alleen gereisd in september 2009

• 8Mirna en Willem24-09-2009

zeer goed hotel, jammer van de ligging

Tijdens het cycladenhoppen was dit ons eerste hotel wat we bezochten. We kwamen in dit hotel terecht omdat wij 1 dag voor vertrek hoorden dat onze eerste keuze Vencia Boutique helaas was overboekt. Gelukkig bleek het een heel goed hotel te zijn. Van de 4 hotels hier het beste ontbijt gehad. Goede kamer met prima badkamer. Eten/drinken bij het hotel was wel redelijk aan de prijs maar dat geldt eigenlijk wel voor heel Mykonos.

Gereisd met partner in september 2009

• 8Mues21-09-2009

Slechte ligging t.o.v. het centrum

Om in het centrum te komen, moet je langs een hele drukke weg, deels zonder trottoir. Er wordt hard gereden en omdat de weg vrij bochtig is, is oversteken dan ook levensgevaarlijk.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8fam. Speelman24-06-2009

Super mooi hotel

Net terug van een 8-daagse vakantie op de cycladen. eerste 4 dagen op mykonos geweest. Houdt erg in je knip, want de prijzen liggen hier gemiddeld 70% hoger dan in de rest van Griekenland. Het personeel is echt super vriendelijk en het eten in het hotel is werkelijk geweldig. Wij hadden toevallig een kamer die nog gerenoveerd moest worden, dus dat was even pech, voor de rest echt een AANRADER !!

Gereisd met partner in juni 2009

• 7clybouw cindy19-10-2008

rustgevend

ik ben twee weekjes in het hotel geweest en heb over het algemeen een goede indruk, personeel van het restaurant is super alsook van de receptie, je word er super onthaald en aangesproken, ze kennen er echt nog "klant is koning"!! het stadje alsook de restaurantjes zijn dik in orde, het is een iets wat duurder eiland maar als je ziet hoe je behandeld word,dan is het de prijs meer dan waard, ik ben er echt tot rust gekomen, zowel het eiland als het hotel zijn een aanrader!!

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 8Ed en Irene van den Berg17-09-2008

Fraai hotel

Onze eerste kennismaking met de Cycladen was op Mykonos, bij dit hotel. Deze was goed, zeer vriendelijk personeel. De kamer was goed echter er zijn ook kamers, bijna bunkers, zonder ramen. Dus hou daar rekening mee met boeken! Het ontbijt was subliem, wat een verwennerij. Prima hotel.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7Wilfried Janssens18-08-2008

uitstekend hotel voor kamer met ontbijt

Hotel is blijkbaar niet voorzien voor gasten die half-pension nemen. Hoewel het eten lekker en gevarieerd was, zouden we, indien we vooraf geweten hadden, wat we nu weten, kamer met ontbijt geboekt hebben. Inderdaad Mykonosstad is zeer nabij en heeft vele restaurants, van trendy tot klassiek Grieks.

Gereisd met partner in augustus 2008

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats