Hotel Aegean

Hotel Aegean
7,5

6 reviews over Hotel Aegean in het Nederlands

Misschien later nog een keer terug

Ton hanegraaf
24-7-2018

Het hotel was goed alleen het ontbijt was een beetje karig , het enigste nadeel is als je slecht ter been bent moet je veel lopen of een taxi nemen voor de rest hebben wij het prima naar ons zin gehad en bij de restaurants aardige mensen alleen iets duurder dan andere plaatsen in Griekenland

Aardig hotelletje !

Dirk
3-10-2017

De medewerkers zijn zeer gastvriendelijk. De kamers zijn voornamelijk gesitueerd aan de voorzijde. De kamers zijn gedateerd maar zijn wel schoon en voorzien van de belangrijkste zaken (balkon, goed bed, koelkast, airco, voldoende kastruimte, etc. Helaas moet je voor wifi naar de lobby.

Nooit meer

Han Kolhoff
29-9-2017

Het Hotel ligt op een prachtige locatie maar is erg gedateerd het meubilair en sanitair is aan vervanging toe en het is er behoorlijk smerig,de vloeren zijn smerig en het bedlinnen en badhanddoeken zien niet wit meer maar grijs tot vaal aan toe.Het ontbijt € 12,50 pp is erg sober.De locatie is goed zeker niet ver van het centrum maar de weg is 's avonds slecht verlicht.

Tjingo

Kom zeker nog een keer terug

Marion Dumser
6-7-2014

De 7 voor het zwembad is alleen om dat er begin juni nog geen bar open was en voor de ligging omdat het behoorlijk ver was om naar de verschillende bushaltes te lopen. Gezien het overheerlijke stadje is de ligging super!

De uitzicht is ook supermooi en het personeel heel erg attent en aardig.

Had de mooiste kamer, ondanks dat ik deze alleen gebruikte. Echt gaaf. Was verbaasd over de goede service, gezien de prijs. Alleen maar lof voor dit hotel.

Geweldig hotel

W meewis
10-5-2010

het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, we hebben heerlijk ontbeten. Het hotel is voorzien van een mooie zwembad met een prachtig uitzicht. De kamers zijn goed en worden dagelijks goed schoongemaakt.

2007

Gastvrijheid van personeel maakt indruk

Dimple
10-9-2007

Gastvrijheid van personeel maakt indruk. Evenals het prima buffet-ontbijt op het terras met zeezicht.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aegean in Mykonos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aegean zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aegean scoort een 7.46 uit 10 op basis van 6 reviews.