Hotel Acrogiali

Geen 4 sterren

Sjany
10-9-2014

Voor 4* matig. Kamer gedateerd en achterstallig onderhoud

Geen eigen restaurant dus in restaurant ernaast moest je eten (veredeld cafetaria voedsel) met een beperkte kaart. Kamers met zeezicht fantastisch.

's Avonds veel lawaai van muziek uit allerlei restaurantjes onder het hotel.

Goed bed. Bedjes op strand erg vies en hutje-mutje.

aanrader

tjeerd
30-9-2010

Acrogiali is een prima hotel, mooie ligging aan zee met prettig strandje en prima restaurant waar de hele dag door kan worden gegeten. Naar Griekse maatstaven (= hard) goede matrassen en er wordt zorgvuldig schoongemaakt. Uitgebreid ontbijtbuffet. Allervriendelijkst en zeer behulpzaam personeel en leiding, ongedwongen sfeer. Wat ons betreft zeker een aanrader.

Mooi schoon hotel direct aan het zandstrand

C den Hollander
18-9-2009

Wij waren 8 dagen in Plati Yialos in dit Hotel

Vonden het erg schoon en goed verzorgd

Eten prima volop keus s,morgens of eventueel s,avonds

Vlotte bediening en erg vriendelijk

TV + koelkastje+ Airco op je kamer

Leuk balkon met s,morgens een lekker zonnetje

Met de bus naar Mykonos een klein stukje lopen van af het Hotel

Heel goed te doen

Goed hotel

Pavlaki
18-9-2009

Goed gelegen vlak aan zee.

Goed ontbijt.

Handdoekenservice en gratis ligebdeden op het strand.

Shampoo, zeep, oorsdtaafjes en douchekapje op de ruime en nette badkamer.

Gratis safe bij de receptie.

Let op bij het laten leeglopen van het bad. Anders is er overstroming!

Mooie, ruime kamer, maar té klein balkon!

Het kleine hotel is mooi gelegen in een baai in het zuiden van Mykonos. De kamers zijn netjes, wit met blauw geschilderd en worden goed schoongemaakt, er is een koelkast in de kamer. Gratis internet en de bushalte (1,40 p.p.) vlakbij. Verder stap je zo vanuit het restaurant het zandstrand op, wat s' avonds wel een nadeel is als je wat wilt wandelen, want dan heb je zand in je schoenen. Het kleine ontbijtbuffet is voldoende en s' avonds kun je goed eten in het restaurant. Nadeel is wel dat de eigenaar de hele dag alles in de gaten houdt wat zich afspeelt in het hotel en restaurant. Maar voor een rustig verblijf zonder druktes een goede aanrader.

Een aanrader!

familie Beemster
30-5-2009

Wij hebben een heerlijk weekje gehad in Acrogiali. Keurige kamers, heerlijk ontbijt, gratis gebruik van de ligbedden en parasol. Het restaurant is goed, een uitgebreide kaart voor een hele correcte prijs. Perfecte busverbinding van Platis Yialos naar Mykonos stad, ook leuk om met een bootje naar de diverse andere stranden te gaan! Kortom een aanrader!

2008

een topper

Greta en Fred
17-9-2008

net terug uit Mykonos. Verblijf in het hotel was prima, hadden kamer met zeezicht, mooie ruime badkamer, schone kamer. Eten was er prima, en betaalbaar, ontbijt erg uitgebreid.Zeer vriendelijke bediening. Kortom een echte aanrader

Perfect!!

Monique
13-8-2008

Voor de tweede keer in dit hotel gezeten. Nu in de kamers aan de achterkant. perfecte ligging. grote kamer, twee terrasjes aan de kamer. Geen zon in de kamer, dit scheelt weer airco. Komen we terug op dit eiland dan zeker in dit hotel

Ligging direct aan strand, wandelafstand van andere drukke stranden, dus OK. Avondeten lekker maar half pension zouden we niet meer nemen. Menu is uitgebreid en niet zo duur. Nogal druk & wie met strandzetelrace geen problemen heeft is hier goed. Kamer ruim, piepklein balkon. Badkamer had doorsijpelende wc en badwater liep door rooster over vloer. Eigenlijk 4 (Griekse) sterren.

Goed voor een geslaagde strandvakantie met Mykonosstad als enige mogelijke variant op strandjes varierend van zeer druk tot verlaten.

Mooie start

Martien
5-7-2008

Dit hotel was het begin van onze eilandhop, welke we via een touroperator hadden geboekt. Tegenvaller was dat we geen zeezicht hadden, maar dit was snel vergeten. Zowel kamer als ontbijt waren super. Je loopt direct het strand op. Gratis plaatsen worden je aangewezen. De eigenaar heeft naast het hotel een goed restaurant waar bij het betalen van de rekening een karaf wijn van het huis word geserveerd. Voor herhaling vatbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Acrogiali voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Acrogiali in Mykonos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Acrogiali zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.