Hotel Santa Maria Villages

HotelWeer vandaag23°15°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Maria Villages voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Santa Maria Villages in het Nederlands

Mooi terras, zwembad en uitzicht

wisi, 6-8-2008

Leuk complex net buiten Adamas op heuvel. Het zwembad, het terras daaromheen en het uitzicht op Adamas en zee zijn schitterend (zie fotos). De kamers zijn simpel en ingericht met de Griekse bruin-houten meubeltjes die ons altijd een beetje treurig maken. Maar redelijke bedden! Het keukenblokje (alleen in de studio's, niet in de bungalows) stelt heel weinig voor, maar de beheerders waren zeer bereid om ontbrekende spullen (snijplank, schalen) alsnog aan te vullen. Beetje jammer van de constante muziek (van 12 tot 22 uur) bij de zwembad-bar. Volgens de eigenaar houden toeristen daarvan. U misschien?

Wij zijn op de bonnefooi naar Milos gegaan met 2 kinderen. Werden op de kade aangehouden door de eigenaar. Het was het enige hotel met een zwembad dat nog beschikbaar was op dat moment(juli). We waren aangenaam verrast door de leuke kamer met terras en het prachtige zwembad.

Uitstekend hotel met goed ontbijt en goede service

Paul en Carina Pauwels-De Vogel, 29-9-2007

Uitstekend hotel met goed ontbijt en goede service. Zeer mooie kamers met leuk terrasje. Mooi rustig gelegen zwembad. Op 5 minuten wandelafstand van centrum van Adamas. Milos is een zeer mooi eiland (eigenlijk één grote baai) dat je best zelf kan ontdekken. Veel mooie en rustige strandjes. Bootuitstap naar Kleftiko is beslist de moeite waard.

Kortom een dikke aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Santa Maria Villages in Milos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Santa Maria Villages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Santa Maria Villages scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.