Hotel Santa Maria Villages

Hotel Santa Maria Villages

8.7Fantastisch

Griekenland, Cycladen eilanden, Milos

Op vakantie geweest naar Santa Maria Villages?

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Maria Villages voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Santa Maria Villages

• 8wisi06-08-2008

Mooi terras, zwembad en uitzicht

Leuk complex net buiten Adamas op heuvel. Het zwembad, het terras daaromheen en het uitzicht op Adamas en zee zijn schitterend (zie fotos). De kamers zijn simpel en ingericht met de Griekse bruin-houten meubeltjes die ons altijd een beetje treurig maken. Maar redelijke bedden! Het keukenblokje (alleen in de studio's, niet in de bungalows) stelt heel weinig voor, maar de beheerders waren zeer bereid om ontbrekende spullen (snijplank, schalen) alsnog aan te vullen. Beetje jammer van de constante muziek (van 12 tot 22 uur) bij de zwembad-bar. Volgens de eigenaar houden toeristen daarvan. U misschien?

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9susan18-10-2007

Wij zijn op de bonnefooi naar Milos gegaan met 2 kinderen. Werden op de kade aangehouden door de eigenaar. Het was het enige hotel met een zwembad dat nog beschikbaar was op dat moment(juli). We waren aangenaam verrast door de leuke kamer met terras en het prachtige zwembad.

Gereisd met familie in oktober 2007

• 9Paul en Carina Pauwels-De Vogel29-09-2007

Uitstekend hotel met goed ontbijt en goede service. Zeer mooie kamers met leuk terrasje. Mooi rustig gelegen zwembad. Op 5 minuten wandelafstand van centrum van Adamas. Milos is een zeer mooi eiland (eigenlijk één grote baai) dat je best zelf kan ontdekken. Veel mooie en rustige strandjes. Bootuitstap naar Kleftiko is beslist de moeite waard. Kortom een dikke aanrader!

Gereisd met partner in september 2007

Hotel Santa Maria Villages info