Tijdelijk €25 aanbetaling

9FenomenaalScore uit 3 reviews
  • 9Waardering
  • 8Ruimte

Appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over Huize Ioanna

• 9HenH22-07-2015

Fijn, schoon, Rustig en goed bereikbaar.

Wij verbleven van 10-6-2015 t/m 24-6-2015 in studio nr. 6 (rechts boven). Het is een schone en complete studio met groot balkon, mooi en rustig gelegen en vooral goed bereikbaar zonder hellingen. Studio nr.6 heeft als voordeel eerder schaduw en minder wind. Andros is zeer de moeite waard om te verkennen, Batsi is een fijne plaats om te verblijven. Wij hebben verder niets aan onderstaande 2 reacties toe te voegen.

• 9Clemens29-05-2015

Het was goed toeven hier.

Het gebouw bevat 2 studio's (boven) en 3 appartementen (beneden). Wij zaten in studio 6. Eenvoudig geheel, maar niets ontbreekt en alles werkt: flink balkon, redelijk goede bedden, voldoende loopruimte, kleine douche (met gordijn en ophanghaak voor douchekop), dingen als koffiezetapparaat, waterkoker, citruspers (handmatig), broodmes e.d.. Centraal gelegen aan de rand van het dorp (geen zeezicht dus), nabij flinke supermarkt, rustig straatje, paar minuten lopen naar de haven met alle voorzieningen. Aardige eigenaren ook. In de loop van de middag kwam de zon op ons balkon binnenzetten.

• 9Henk en Ans Aarts06-06-2014

prima appartement

Het is een eenvoudig, super schoon appartement, goed bed en leuk gelegen landelijk geen zeezicht en vriendelijke eigenaren! Andros is een prachtig eiland, het is heel leuk om met de scooter het eiland te verkennen.

Appartement Huize Ioanna info

• Adresgegevens