Appartement Anemos Studios

GriekenlandCycladen eilandenBatsi

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Anemos Studios voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 6 reviews
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 6 reviews
  • 7Waardering
  • 6.8Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

6 Reviews over Anemos Studios

• 10J en T07-10-2015

Top

Super appartement. De balkondeuren open en je kijkt uit op zee. Goede bedden, ruim balkon, goede douche. Goede en mooie ligging, vlakbij restaurants en de boulevard, Gezellig plaatsje. 5 min lopen naar het strand.

• 8Jeke Keuninkx07-10-2015

Prachtig

Wij hebben een prima verblijf gehad, leuk appartement keurig ruim balkon goede bedden in een woord prima

• 8Renee13-09-2015

Prima

Keurig en schoon appartement, dichtbij de winkels en pal aan zee.

• 8J. Wasscher 24-05-2014

Fijne vakantie.

Een fijne vakantie gehad in Batsi, met een aantal goede restaurants. Onze favoriet was Ta delfinia/The dolphins. De studio was netjes en schoon en alles werkte. De douchhecabine was inderdaad aan de kleine kant, (ja dit is Griekenland) daar staat tegenover dat hij een keurige vouwwand heeft, zodat niet de hele badkamer nat wordt. Het balkon is voldoende ruim om lekker te kunnen zitten.

• 1Peter van Garderen29-11-2013

Wat een hok voor dat geld!

Batsi is een nepplaatsje met vele slechte restaurants. De douche was net groot genoeg voor een muis en het bed was een zelfgebouwde houten flonder met een matras waarop de meest geharde spijkerfakir nog spierpijn zou krijgen. De airco maakte zoveel lawaai dat je 's avonds met de deuren dicht een boek ging lezen. Het balkon is zoo klein dat het lijkt alsof de buren op schoot zitten. Het eiland is moeilijk toegankelijk, ook met de auto, en kloosters zijn vaak dicht en 'sites' zijn niet te vinden. De kamer is spartaans te noemen, naar een goed grieks gebruik. Het 'zwembad' is een sierzwembad in een bar, hilarisch (zie foto). De transfer van het vliegveld naar de haven en dan met de boot was een ramp. Om 11:00 uur in het haventje aangekomen wordt je meegedeeld dat de boot om 17:30 vertrekt. Bootje komt zo... En laat ik het dan maar niet over de prijs hebben voor deze vakantie. Auto is een must en komt er bij. Prijs kwaliteit verhouding zero-0.

• 7Govert Pruissen01-07-2013

Leuke bestemming, voor herhaling vatbaar

Leuke studio's, volledig ingericht en alles werkte. Twee aparte bedden, klein en aan de korte kant. Douche: klein eerlijk gezegd te klein. De eigenaar zag ik alleen bij aankomst, daarna heb ik hem niet meer gezien, was gelukkig ook niet nodig. Hostess: een kanjer!

Appartement Anemos Studios info

Facilities