We hebben een aantal aanbieders voor Batsi voor je op een rij gezet:

Reviews over Batsi

Prachtig eiland

Jeke keuninkx,
    21-2-2017

Alles een geweldig eiland prachtige natuur, je kunt er heerlijk wandelen en een gezellig dorp aan de zee. Goed van eten en drinken, het water komt zo uit de muur,op sommige plaatsen. Ik heb geen negatieve informatie

Gereisd met partner in september 2015

heel goed

juul,
    6-10-2015

Het is een leuke plaats,vooral als uitvalbasis om diverse wandelingen over het eiland te maken..

Als je slecht ter been bent is het nogal lastig veel hoogteverschillen en trappen lopen.

Na 1 september is er weinig meer te doen,veel gesloten.

Gereisd met partner in oktober 2015

Gezellige plek.

Clemens,
    29-5-2015

Andros moet je beslist met de auto ontdekken. Busvervoer is beperkt. Je doet jezelf tekort door in Batsi te blijven hangen. Wandelmogelijkheden te over op het eiland, veelal goed bewegwijzerd. Mooiste stranden troffen wij aan de andere kant van het eiland. Batsi heeft voldoende eetgelegenheden. Wij streken meestal neer bij Dolphins; altijd gezellig druk, goed eten, vriendelijke eigenaren. Deep Blue schijnt ook een aanrader te zijn.

Gereisd met partner in mei 2015
Batsi scoort een 8,2 uit 10, op basis van 6 reviews