Hotel Nora-Norita Studios

Kleine hotelsWeer vandaag14°10°
Hotel Nora-Norita Studios

We hebben een aantal aanbieders voor Nora-Norita Studios voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Nora-Norita Studios in het Nederlands

Mooie locatie

Stevens
4-9-2016

Villa Norita heeft 3 studio's en 1 appartement, wij hadden studio 2 deze zit boven, uitzicht prachtig. Bedden waren de slechtste bedden die we ooit gehad hadden, badkamer is ok maar douchen vergt origami voor gevorderden. Studio 2 heeft glazen douchecabine.

Een klein appartementencomplex in Batsi op het eiland Andros. Het geheel ziet er verzorgd uit. De studio's zijn eenvoudig maar voorzien van al het nodige. Er is gratis WIFI, en dat is altijd gemakkelijk. Alle studio's hebben een ruim balkon met zicht op Batsi en zijn haventje, de bergachtige omgeving en de zee. Wijzelf hadden studio nr 6 en de hele dag was er zon.

De studio's zijn schoon en netjes. Om de 2 dagen worden de studio's schoongemaakt. De "baas" is heel behulpzaam en in voor een praatje. Hij regelt de huurauto als je dat wilt, en zoekt dingen voor je op die je wilt weten. Vóór het appartementencomplex ligt een klein strandje, bijna privé. Dus als je een keertje niet weg wilt... Het dorp met zijn restaurantjes en terrasjes ligt op 10 minuten lopen. Verder ligt Batsi vrij centraal en is een goed uitvalbasis voor dagtochten per auto over het eiland.

Appartementencomplex Nora/Norita is ons zeer goed bevallen en niet alleen om de uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Kalispera!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nora-Norita Studios in Andros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nora-Norita Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.