8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Mare e Vista - Epaminondas voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Mare e Vista - Epaminondas in het Nederlands

Wat een uitzicht!, Prima hotel

Goldrider
21-9-2014

Prima hotel, had daar een suite met aparte slaapkamer. Airco alleen in slaapkamer, flatscreen tv met bvn. Prima ingericht en free wifi. Ontbijt heel gevarieerd en lekker met veel lokale lekkernijen. Giga balkon met een adembenemend uitzicht over Batsi en de baai. Ochtendzon op het balkon Geen parasol oid dus kan wat warm worden. Service in het hotel is heel goed. Andros is een rustbestemming met een mooie natuur.

Gereisd Alleenreizend in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooie plek fantantisch uitzicht!

Don Blankestijn
5-7-2014

Super hotel de mensen willen alles voor je doen, en de ligging is super, wel flink war trapjes lopen. Dorpje stelt niet veel voor maar wel gezellig en voldoende restaurantjes, ook het strand is prima.

Gereisd Met partner in juni 2014

Prima vertoeven

Ger
13-6-2013

Goed verzorgt hotel, prima ontbijt, gastvrij personeel en voor Griekse begrippen zeer schoon. Ligt redelijk centraal. Niet ideaal als men slecht te been is. Reeds vele jaren Griekenland gangers maar zelden zo'n prachtige natuur gezien. In juni is het hier heerlijk rustig. Overal op het eiland heerlijk gegeten. Minpuntje is dat de overal genoemde wandelingen moeilijk te vinden zijn. Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd Met partner in juni 2013

Zeer aan te bevelen

Han en Hans Smit
20-6-2012

Hotel Mare e Vista in Batsi op het prachtige eiland Andros is een heerlijk hotel. De kamers zijn ruim en comfortabel met een heerlijk groot balkon en een geweldig uitzicht. Het management en het personeel zijn zeer vriendelijk en gastvrij en zij staan altijd klaar voor de gasten. Ook het ontbijt is prima verzorgd. De ligging ten opzichte van het sfeervolle dorp met prima restaurantjes en het strand is heel goed.

Gereisd Met partner in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Saskia
17-6-2012

Mare e Vista is een fantastisch hotel, mooie kamers met een mooie grote veranda. Het hotel is zo gebouwd dat je op de veranda mooi vrij kunt zitten. De kamers hebben een fantastisch uitzicht over de baai en het dorpje Batsi met fantastische tavernes. Mare e Vista is absoluut een aanrader. Het personeel is ontzettend vriendelijk en niets is teveel.

Gereisd Alleenreizend in Mon May 28 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastische plek

Bep en Manfred v. Nieuwenhoven
7-6-2012

Wij hebben in dit hotel een ontzettend fijne en goede vakantie gehad.Het personeel was niets teveel als je wat vroeg.Ook waren ze zo vriendelijk,dit hebben we eigenlijk nog nooit zo meegemaakt.De ligging van het hotel tegen de berg aan is ook heel goed,met een prachtig uitzicht over de baai naar het dorp Batsi waar je heel goedkoop en goed eten kan.En waar de mensen ook weer zo vriendelijk zijn.Het eiland Andros is heel erg groen en mooi.Aanrader een Jeep huren en van de bestaande wegen met 4weeldrive de bergen in,prachtige uitzichten naar alle kanten.Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Mon May 21 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch Hotel

Jennie Hofman
7-6-2012

Hotel Mare e Vista is een prachtig hotel met hele gastvrije en vriendelijk personeel. Niets is ze te veel wij hebben vakantie. Het hotel heeft een hele mooie ligging. Je kijkt over het water en je ziet Batsi aan de overkant een kleine 15 min. lopen. De kamers zijn ook mooi en worden elke dag schoon gemaakt. schone handdoeken ook elke dag in ieder geval toen ik er was. Het hotel is in amfitheater stijl gebouwd op diverse niveaus , zodat iedereen frontaal zeezicht heeft. Je hebt ook een enorme veranda niet overdekt met zitje

Gereisd Met vrienden in mei 2012

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mare e Vista - Epaminondas in Andros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mare e Vista - Epaminondas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.