Bed and Breakfast Anemomiloi Studios

Bed and Breakfast Anemomiloi Studios

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag28°24°

We hebben een aantal aanbieders voor Anemomiloi Studios voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Anemomiloi Studios in het Nederlands

Schitterend appartement met verukkelijk ontbijt.

Wil Galje
28-9-2016

Het ligt net buiten het centrum in een rustige buurt. Het is geopend in juli 2016. De ene helft van het gebouw is klaar. Aan de andere kant staan alleen de muren overeind. Op de plaats waar de ramen en deuren moeten komen, zijn afbeeldingen geplaatst, zodat het lijkt dat daar ramen en deuren zitten. Prachtige oplossing. Er is een zwembad en zonneweide. Het ontbijt is uitstekend. Minpunten kan ik niet bedenken.

Bed and Breakfast info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Anemomiloi Studios in Andros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Anemomiloi Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.