Appartement

1 review over Appartement Studios Anemolithi in het Nederlands

Prachtig panorama

Rudolph van den Hoven
13-7-2012

De studio's van Anemolithi kijken aan de achterzijde uit op o.a. Santorini - goed zichtbaar bij helder weer. Locatie is hoog gelegen op het rustige deel van het eiland Amorgos - maar voor rustzoekers zal dat geen enkel bezwaar zijn. De gastvrijheid is op z'n Grieks: het zal je aan niets ontbreken en alles wordt in het werk gesteld om gasten tot volledige ontspanning te laten komen. In de omgeving zijn (bijna verlaten) strandjes en Griekse tavernas. Echt kindvriendelijk zou het zijn als er ook een zwembad was, maar die ontbrak, en hier dus geen joelende en krijsende koters die wellicht de relaxte stemming zouden kunnen storen. Wij hebben hier in gelukzaligheid ons volledig gegeven tijdens onze nacht na precies 25 jaar huwelijk - onze drie zonen hebben wij godzijdank thuis gelaten in het koude Gorinchem in Nederland.

Gereisd Met partner in juni 2012

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Studios Anemolithi in Amorgos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Studios Anemolithi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.