Hotel Lakki Village

HotelWeer vandaag28°22°
Hotel Lakki Village
8,8

6 reviews over Hotel Lakki Village in het Nederlands

Erg goed en leuk verblijf!!

Dionne
18-6-2013

Lakki Village is een erg leuk complex direct aan zee. Manager Nicky was erg gezellig en gaf leuke tips. Ze regelt ook een auto voor je. Ontbijt buffet was erg goed met zelf gemaakte jam, yoghurt, koffie en thee. Iedere dag ook weer wat gebakken bijv pannekoekjes, eieren, oliebolletjes noem maar op. heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Het zwembad en het hele complex is goed onderhouden. Kortom een goede accomodatie om een week te verblijven!!

Leuk hotel aan een heerlijk strand!

Jacqueline
14-11-2012

Wij hebben vier dagen genoten in Lakki Village. Het personeel is heel betrokken en zeer vriendelijk. De duplex appartementen zijn zeer ruim en in een gezellige Griekse stijl ingericht en ze beschikken over een fijn (dak)terras. Het zwembad is geschikt voor jonge en oudere kinderen en is uitgerust met heerlijke ligbedden.

Ook prettig dat het hotel pal aan zee ligt. Wij hebben buiten met uitzicht op zee steeds weer genoten van een uitgebreid ontbijtbuffet en een heerlijk diner. Vanaf het terras konden onze kinderen zo een duik in de, soms wel erg wilde, zee nemen en was het dorp Aegili snel en makkelijk (behalve bij vloed) bereikbaar.

Alles, van de transfers van en naar de haven tot aan de bemiddeling bij excursies, wordt tot in de puntjes verzorgd door de vrolijke hotelmanager en het behulpzame personeel...!

Verborgen paradijs

Anna
17-6-2011

Prachtig hotel, schitterend gelegen, schone uitstekend ingerichte kamers, gelegen aan zee in een prachtige goed onderhouden tuin. De staf doet er alles aan om je het naar de zin te maken en je welkom te laten voelen. Het zwembad is mooi en wordt iedere ochtend schoongemaakt. De bijbehorende taverna ligt direct aan het strand waar je heerlijk ontbijt kunt ontbijten. Wij hebben er ook een keer gelunched en 's avonds gegeten en de kwaliteit van het eten was uitstekend en redelijk van prijs. Kortom een aanrader om hier te verblijven!!

leuke appartementen

Frans
15-9-2009

Mooie ligging aan het strand aan de baai.Dichtbij het leuke dorpje.

Prachtige locatie, aardige bediening, heerlijk strand, geweldig appartement met het mooiste uitzicht ooit! En een superlekker ontbijt met uitzicht vanaf het terras op zee.

Prachtig gelegen,direct aan de baai

joost
9-8-2006

Prachtig gelegen,direct aan de baai.Mooi terras.prettig zandstrand.Gezellig familiehotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Lakki Village voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lakki Village in Amorgos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lakki Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lakki Village scoort een 8.75 uit 10 op basis van 7 reviews.