Hotel Aegialis

4 reviews over Hotel Aegialis in het Nederlands

Geweldig hotel, prachtig uitzicht

Bjorn Appel
11-1-2016

Het Aegialis hotel vonden wij werkelijk fantastisch. Je hebt een spectaculair uitzicht vanaf zowel de kamer als de zithoek, het zwembad en het restaurant. Het zwembad is groot (en diep, dus kinderen altijd bandjes om!) en gevuld met zout water. Dat is even wennen maar wel erg goed voor de huid.

Vriendelijk personeel en zowel een restaurant met Grieks eten als een Pizzeria (met ook pasta's) bij het zwembad. En je kan natuurlijk ook eten in het dorpje beneden. Wij liepen daar naartoe maar je kan ook makkelijk (en goedkoop) een auto of scooter huren.

Een aantal jaren geleden zijn wij er ook geweest en er is veel vernieuwd en verbouwd, het is er nog mooier geworden dan het al was.

Het eiland is heerlijk rustig. Ze zijn afhankelijk van toerisme maar ze sleuren je niet naar binnen bij restaurants of winkels, de mensen zijn vriendelijk, behulpzaam en relaxed. Het uitzicht vanuit het dorpje is ook fantastisch en de zee is heerlijk. Wat ons betreft een aanrader.

Schitterend uitzicht!

Ries/Alice
24-5-2011

Hotel Aegialis ligt perfect, schitterend zwembad met zout water is prima, geenchloor !wel relatief duur, Ontbijt valt tegen. Interieur beetje oubollig, maar uitzicht maakt veel goed.

Door familie gerund hotel met schitterend uitzicht over baai. Zwembad met zout water, vriendelijke en persoonlijke bediening, matige keuken, matig sanitair. Schone kamers. Wellness/fitnesscentrum naast hotel, deels gratis. Op 20 min. loopafstand van Aegiali alwaar veel restaurantjes. Transfer met busje mogelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Aegialis voor je op een rij gezet:

Fantastisch mooi gelegen hotel! Vriendelijk en prima service, wel relatief duur;,maar het is dan ook het enige "deftig" hotel in Aegalis... Op de heuvel gelegen, brommertje is dus handig.

We hebben een aantal aanbieders voor Aegialis voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aegialis in Amorgos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aegialis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aegialis scoort een 9 uit 10 op basis van 5 reviews.