Hotel Aegialis

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Zorghotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag16°12°
8,9

5 reviews over Hotel Aegialis in het Nederlands

De ligging van het hotel is geweldig. Boven op n rotswand kijk je uit op de baa van Aegiali. Alle kamers zijn kleine witte typische cycladen huisjes met zicht op zee. Vanaf je mooi balkon kijk je uit op de spiegelgladde zee en zie je een keer per dag de grote blue star ferrie uit Piraeus komen aanvaren. Het is het enige vijf sterren hotel op dit kleine eiland dat echt een pareltje is. De keuken is geweldig. Uitgebreid ontbijt en moderne Griekse keuken met ook andere Europese gerechten. Het zwembad is heel groot en ligt op de rotswand. Je hebt comfortabele ligstoelen en handdoeken van het hotel.

Geweldig hotel, prachtig uitzicht

Bjorn Appel
11-1-2016

Het Aegialis hotel vonden wij werkelijk fantastisch. Je hebt een spectaculair uitzicht vanaf zowel de kamer als de zithoek, het zwembad en het restaurant. Het zwembad is groot (en diep, dus kinderen altijd bandjes om!) en gevuld met zout water. Dat is even wennen maar wel erg goed voor de huid.

Vriendelijk personeel en zowel een restaurant met Grieks eten als een Pizzeria (met ook pasta's) bij het zwembad. En je kan natuurlijk ook eten in het dorpje beneden. Wij liepen daar naartoe maar je kan ook makkelijk (en goedkoop) een auto of scooter huren.

Een aantal jaren geleden zijn wij er ook geweest en er is veel vernieuwd en verbouwd, het is er nog mooier geworden dan het al was.

Het eiland is heerlijk rustig. Ze zijn afhankelijk van toerisme maar ze sleuren je niet naar binnen bij restaurants of winkels, de mensen zijn vriendelijk, behulpzaam en relaxed. Het uitzicht vanuit het dorpje is ook fantastisch en de zee is heerlijk. Wat ons betreft een aanrader.

Schitterend uitzicht!

Ries/Alice
24-5-2011

Hotel Aegialis ligt perfect, schitterend zwembad met zout water is prima, geenchloor !wel relatief duur, Ontbijt valt tegen. Interieur beetje oubollig, maar uitzicht maakt veel goed.

2008

Door familie gerund hotel met schitterend uitzicht over baai. Zwembad met zout water, vriendelijke en persoonlijke bediening, matige keuken, matig sanitair. Schone kamers. Wellness/fitnesscentrum naast hotel, deels gratis. Op 20 min. loopafstand van Aegiali alwaar veel restaurantjes. Transfer met busje mogelijk.

2007

Fantastisch mooi gelegen hotel! Vriendelijk en prima service, wel relatief duur;,maar het is dan ook het enige "deftig" hotel in Aegalis... Op de heuvel gelegen, brommertje is dus handig.

We hebben een aantal aanbieders voor Aegialis voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aegialis in Amorgos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aegialis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.