Hotel Aegialis

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Familiehotel, Zorghotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag24°17°
8,9

5 reviews over Hotel Aegialis in het Nederlands

Luxe en comfort op het prachtige eiland Amorgos

Veerle
11-8-2018

De ligging van het hotel is geweldig. Boven op n rotswand kijk je uit op de baa van Aegiali. Alle kamers zijn kleine witte typische cycladen huisjes met zicht op zee. Vanaf je mooi balkon kijk je uit op de spiegelgladde zee en zie je een keer per dag de grote blue star ferrie uit Piraeus komen aanvaren. Het is het enige vijf sterren hotel op dit kleine eiland dat echt een pareltje is. De keuken is geweldig. Uitgebreid ontbijt en moderne Griekse keuken met ook andere Europese gerechten. Het zwembad is heel groot en ligt op de rotswand. Je hebt comfortabele ligstoelen en handdoeken van het hotel.

Gereisd Alleenreizend in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig hotel, prachtig uitzicht

Bjorn Appel
11-1-2016

Het Aegialis hotel vonden wij werkelijk fantastisch. Je hebt een spectaculair uitzicht vanaf zowel de kamer als de zithoek, het zwembad en het restaurant. Het zwembad is groot (en diep, dus kinderen altijd bandjes om!) en gevuld met zout water. Dat is even wennen maar wel erg goed voor de huid.

Vriendelijk personeel en zowel een restaurant met Grieks eten als een Pizzeria (met ook pasta's) bij het zwembad. En je kan natuurlijk ook eten in het dorpje beneden. Wij liepen daar naartoe maar je kan ook makkelijk (en goedkoop) een auto of scooter huren.

Een aantal jaren geleden zijn wij er ook geweest en er is veel vernieuwd en verbouwd, het is er nog mooier geworden dan het al was.

Het eiland is heerlijk rustig. Ze zijn afhankelijk van toerisme maar ze sleuren je niet naar binnen bij restaurants of winkels, de mensen zijn vriendelijk, behulpzaam en relaxed. Het uitzicht vanuit het dorpje is ook fantastisch en de zee is heerlijk. Wat ons betreft een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Schitterend uitzicht!

Ries/Alice
24-5-2011

Hotel Aegialis ligt perfect, schitterend zwembad met zout water is prima, geenchloor !wel relatief duur, Ontbijt valt tegen. Interieur beetje oubollig, maar uitzicht maakt veel goed.

Gereisd Met partner in mei 2011

2008

Door familie gerund hotel met schitterend uitzicht over en

R. Pater
16-5-2008

Door familie gerund hotel met schitterend uitzicht over baai. Zwembad met zout water, vriendelijke en persoonlijke bediening, matige keuken, matig sanitair. Schone kamers. Wellness/fitnesscentrum naast hotel, deels gratis. Op 20 min. loopafstand van Aegiali alwaar veel restaurantjes. Transfer met busje mogelijk.

Gereisd Familie in Fri May 16 2008 10:36:46 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Fantastisch mooi gelegen hotel! Vriendelijk en prima wel

Philip
21-8-2007

Fantastisch mooi gelegen hotel! Vriendelijk en prima service, wel relatief duur;,maar het is dan ook het enige "deftig" hotel in Aegalis... Op de heuvel gelegen, brommertje is dus handig.

Gereisd Met partner in juni 2005

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 minuten met de auto, 8 minuten lopen, 800 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer
  • Betaalde wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenGolfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessFitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aegialis in Amorgos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aegialis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.