Cycladen eilanden

We hebben een aantal aanbieders voor Cycladen eilanden voor je op een rij gezet:

Neckermann

accommodaties Cycladen eilanden met adult only

Neckermann

Reviews over accommodaties in Cycladen eilanden

Ik wil nog en keer terug gaan

Farid Vaca Rueda,
    14-1-2018

Cocktails, luxe zwembad, rustig en relaxte Spa

Gereisd met partner in mei 2017

Mooi schoon hotel

Paula,
    10-7-2017

Een mooi schoon complex. Hotelkamer is meer dan prima en wordt elke dag top schoongemaakt. Jammer van het "handdoekjesleggen" gedrag bij het zwembad wat wordt toegelaten door het hotel. Wij hadden een honeymoon double kamer met jacuzzi. Zeer vervelend was dat de jacuzzi steeds weer koud was waardoor we elke keer weer opnieuw moesten vragen om deze aan te zetten wat dan weer 8 uur duurde. Je betaalt hier immers een aardig bedrag extra voor en je mag dan verwachten dat je het elk moment kan gebruiken. Het ontbijt is prima en lekker. Er is Live cooking aanwezig die op verzoek crepes, omelet, roerei en spiegeieren maken. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het is al bij al een beetje overpriced voor wat je krijgt. Zo is de fitness een grote teleurstelling. 1 loopband en een krakkemikkige fiets .

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch hotel!

Catherine,
    6-7-2017

Tophotel... mooie verzorgde kamers, prachtig uitzicht, waanzinnig lekker eten, romantisch,...

Gereisd met partner in juni 2017

Zeer luxe voor Griekse begrippen!

Ingrid,
    15-9-2016

Als je echt wilt genieten van een heerlijk goed verzorgde vakantie ga je hier naartoe. Zeer welgemeend vriendelijk personeel, gratis handdoekservice, zowel binnen als buiten het hotel. Geen massatoerisme, heel schoon, autoverhuur goed geregeld. Mooie fitnessruimte met toestellen die niet constant bezet zijn.

1 minpuntje: bij de excursie stond niet goed omschreven dat entreekosten van de opgraving nog extra betaald moesten worden, waardoor in verhouding tot het excursiebedrag veel bijbetaald moest worden.

Gereisd met partner in augustus 2016

Mooi Hotel, vriendelijk en gastvrij personeel

Sjaak,
    22-7-2016

Mooi hotel, 2 zwembaden altijd wel plaats, zeer uitgebreid en goed ontbijt niet ver van centrum voor een beetje leuk strand wel vervoer nodig. Wij hebben het hier 3 weken prima naar ons zin gehad, waarvan de eerste 11 dagen met onze vrienden. Personeel zeer vriendelijk en houden van een lolletje, s'avonds niet echt levendig omdat de meeste gasten naar centrum gaan. Wel belangrijke informatie is dat de consumpties in het hotel en op het eiland niet goedkoop zijn dus een beetje dikke portemonnee is wel nodig. Nadeel de reistijd om op het eiland te komen i.v.m. boot. Hotel zeker een aanrader als je plannen heb om naar Paros te gaan.

Gereisd met partner in juli 2016