Hotel Ambiente Palace

6VoldoendeScore uit 19 reviews
  • 6Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

20 Reviews over Ambiente Palace

• 1miranda16-07-2011

Waardeloos hotel

Ook wij hebben hier gezeten vorig jaar toen het personeel in staking was. Dit hotel is ronduit slecht te noemen, eten veel hetzelfde en idd volledig op Engelsen gericht. Ook hadden wij een smerige kamer, geen schone handdoeken ivm de staking. Onvriendelijk personeel, heb dit echt nog nooit vaker meegemaakt. In de omgeving is niets te zien, en lopend is het al helemaal niet te doen. Wij hebben uit frustatie maar een auto gehuurd en toen is de vakantie pas begonnen. Wat een prachtig eiland is Corfu, zou zeker nog eens terug willen maar nooit meer naar dit hotel al mocht ik gratis heen!!

• 3Bauke16-08-2010

Niet doen, nooit meer!

We zijn hier twee weken in aug.2010 geweest. Personeel staakte vanwege achterstand betaling salaris. Eten is zeer matig en helemaal niet Grieks. Heel veel Britten die veel lawaai maken en 'zuipen'. Geen Nederlanders te vinden. Hotel heeft heel veel achterstallig onderhoud en is vergeven van de schimmels etc. Keukenpersoneel doet haar best maar krijg geen budget om te presteren. TO geven aan vier sterren. Dit klopt helemaal niet, maar een ster zou ik zo zeggen. Personeel is over het algemeen onvriendelijk, gefrustreerd en zeker niet van plan u een leuke vakantie te bieden. Snacks overdag zijn er zelden. Ook geen ijs voor de kinderen. Kortom niet doen dus. Wij hebben zeer veel spijt van deze trip!

• 6H.Bakker01-07-2010

slecht

Zijn net terug een aanfluiting, hotel is dringend aan renovatie toe, drankjes vaak niet aanwezig,s avonds 15 min. in de rij voor een drankje. Pesoneel aan de bar onvriendelijk.Je mag geen gebruik maken van het bad. Vreselijke rioollucht bij het zwembad, bij vertrek om 7.00 kan er nog geen ontbijtje vanaf. Dit is een keer maar nooit weer. P.S. de kamers zijn schoon en netjes.

• 4M Klein Ganseij14-06-2010

Vergane Glorie,zeer slechte accomodatie!!

Ongevarieerd en vet eten, van ontbijt tot diner. Bovendien compleet gericht op de Engelse markt. All inclusive programma bijzonder slecht, geen snacks en sandwiches voorverpakt en oud. Alleen de 1e dag in het hotel gegeten. Geen enkele bediening door het hele hotel, behalve het weghalen van leeg servies. Matig tot slechte hygiene hotelkamers(we hebben er 3 gezien voordat we een acceptabele hadden) Animatie van huiskamerniveau. Onvriendelijk bedienend personeel.Onverzorgd hotel, hoteltuinen , en directe omgeving. Absoluut geen 4 sterren of klasse A waardig.All inclusive extra is een lachertje. Bijzonder teleurstellend hotel op een prachtig eiland. Hier komen wij nooit meer terug!

• 7Johnny Eulderink16-05-2010

nooit meer

Een zeer afgelegen Hotel met geen vertier in de omgeving,wandelen niet te doen stijle wegen,eten in Hotel eenzijdig, weinig keus, oud brood,geen fruit.Drinken in de Bar slecht, telkens was er een drankje niet.

• 5Davy20-10-2009

Nooit meer wat een elende

Denk je eindelijk op vakantie te gaan, kom je in een oud slecht onderhouden onhygienisch hotel. Als welkom krijg je een sandwich waar je de ramen mee in kan gooien. De dranken waren vermengd met water en zaten in plastic flessen. Dan het eten; het ontbijt was redelijk alhoewel er weinig keuze was en elke dag hetzelfde, lunch en diner waren uitermate slecht, je zag niet wat je at en het leek wel of dat het vlees/vis uit blik kwam (bah allemaal in dat vieze dril). We hebben voornamelijk brood gegeten, dus 1 voordeel afvallen doe je wel. Snacks en ijs???????? niet gezien. Denk je dit te kunnen vergeten door lekker aan het zwembad te liggen lig je in een stank niet te filmen (riolering ligt vlak bij). Animatie..... 2 x per dag darten en een stom kegelspelletje waarbij je 1 x mag gooien en dan een stom dansje moet doen. Ohw ja en s"avonds mocht je liedjes raden. Kortom mooi eiland, slecht hotel. Maximaal 2 sterren.

• 6ser en corrie30-09-2009

geen 4 sterren waard

het was voor ons de eerste keer,dus keken er erg naar uit,maar het viel wel tegen. het eten was geen grieks,maar engels hebben van de overige gasten alleen geklaag gehoord,waren een stuk duurder uit omdat we ergens anders gingen eten. het eiland is wel heel mooi en het personeel deed erg hun best.er was ons uitzicht op zee beloofd maar zaten tegen een berg aan te kijken boven de ingang van het hotel.het bed zou een 2persoons zijn maar waren dus 2 eenpersoons bedjes tegen elkaar.we gaan zeker terug naar griekenland maar nooit meer in dit hotel.

• 8Dirk 14-06-2009

Zeer mooi gelegen

zijn er geweest begin juni. het is een hotel op een prachtige locatie, het eten is dagelijks verschillend en van redelijke kwaliteit. alleen 4 sterren is een beetje overdreven. NIET GESCHIKT VOOR OUDERE MENSEN. die zijn namelijk compleet ingesloten door stijle wegen en paden. in de avonden is het er heel gezellig bij de main bar er is muziek en er zijn dagelijks shows van het animatieteam.

• 2jakob bos09-06-2009

Wat erg nog nooit zo iets gezien

yaliskari hotel/golden view/embiente hotel elk jaar een andere naam zo haal je nog klanten binnen voor ons 2 stellen nooit weer.verafgelegen niets te doen dan alleen de lawaaierige/schreeuwende entertainment team.een auto huren moet je als je iets wilt.maar dan is corfu in twee dagen ook gezien mooie plekjes en terrasjes. eten in embiente hotel is schandalig zag luis in de sla en het werd weggehaald Kok kan niet bakken gebakken aardappels. zijn aardappels in 4 stukken gesneden op een bakplaat met olie dat is het..bah.2 soorten vleeswaren voor op de boterham. met bad staat in de beschrijving maar er mag alleen gedoucht worden afvoer problemen denk ik tafels worden met stukjes hout horizontaal gehouden.drank is goed echte cocacola.je hebt waar voor je geld maar betaal liever iets meer voor accomodatie/eten.Noorden van corfu 500gr t_bone 6 euro!!!!!!!!met garnering!!!!!!

• 8ijsqueen24-09-2008

Geweldige vakantie

Met mijn moeder 73 jaar jong .trappen en bergen en wandelen was geen probleem voor haar ..een geweldige vakantie gehad ,hotel was prima ,eten was erg goed ,Animatie.. 2 maal per week live muziek en zeerrrr gemotiveerd en leuk animatie team ,Strand was geweldig mooi .personeel zeer behulpzaam en erg vriendelijk ,nederlands sprekens meisje bij de receptie zelfs.Kamer die wij hadden vertoonde geen enkel gebrek en was zeer ruim en schoon .De prijs 638 euro per persoon voor 2 weken is zelfs goedkoop !!Aan te raden exurcies naar paxos en parga en het achillion ook erg mooi . Het is dat ik elk jaar ergens anders heen ga ,maar anders zeker weer terug .p.s nederlanders klagen veel te gauw ,valt me elke keer weer op ,overal ter wereld !

Hotel Ambiente Palace info

• Room serviceBeschikbaar

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij