Sinarades

Reviews over Sinarades

nooit meer

Johnny Eulderink,
    16-5-2010

Een zeer afgelegen Hotel met geen vertier in de omgeving,wandelen niet te doen stijle wegen,eten in Hotel eenzijdig, weinig keus, oud brood,geen fruit.Drinken in de

Bar slecht, telkens was er een drankje niet.

Gereisd met partner in mei 2010

Zeer mooi gelegen

Dirk ,
    14-6-2009

zijn er geweest begin juni. het is een hotel op een prachtige locatie, het eten is dagelijks verschillend en van redelijke kwaliteit. alleen 4 sterren is een beetje overdreven. NIET GESCHIKT VOOR OUDERE MENSEN. die zijn namelijk compleet ingesloten door stijle wegen en paden. in de avonden is het er heel gezellig bij de main bar er is muziek en er zijn dagelijks shows van het animatieteam.

Gereisd met vrienden in juni 2009

Geweldige vakantie

ijsqueen,
    24-9-2008

Met mijn moeder 73 jaar jong .trappen en bergen en wandelen was geen probleem voor haar ..een geweldige vakantie gehad ,hotel was prima ,eten was erg goed ,Animatie.. 2 maal per week live muziek en zeerrrr gemotiveerd en leuk animatie team ,Strand was geweldig mooi .personeel zeer behulpzaam en erg vriendelijk ,nederlands sprekens meisje bij de receptie zelfs.Kamer die wij hadden vertoonde geen enkel gebrek en was zeer ruim en schoon .De prijs 638 euro per persoon voor 2 weken is zelfs goedkoop !!Aan te raden exurcies naar paxos en parga en het achillion ook erg mooi . Het is dat ik elk jaar ergens anders heen ga ,maar anders zeker weer terug .p.s nederlanders klagen veel te gauw ,valt me elke keer weer op ,overal ter wereld !

Gereisd familie in september 2008

ALS WE KONDEN...MORGEN TERUG

steeman,
    22-8-2008

Als je rust zoekt is dit waar je wezen moet, in de omgeving is buiten het strand niks te beleven. Op het strand kan je voor democratisch prijsje eten en drinken ( mousaka voor 8 euro) en ligzetels en parasols huren bij Andreas ( 3 euro voor sunbed en 2 euro voor vaste rieten parasol). Het strand ligt een 300 m van hotel, wel hellinsken van 15 % of meer, gelukkig rijdt er elk half uur een busje dat je gratis op en neer brengt. Het hotel zelf wordt vrij goed onderhouden en het personeel is én behulpzaam én vriendelijk. Nederlands of vlaams hoor je er zelden, veeleer Bulgaars, Roemeens, Italiaans, enz. doch allemaal gemoedelijke mensen mét manieren, dus géén varkentjes zoals je soms hoort...het animatieteam was bulgaars en moest nog wel wat leren, maar ze deden hun best en dat geeft ze veel krediet, ze komen trouwens bij iedereen langs de zwembaden langs om goeiedag te zeggen, da's ook animatie,

hoedanook: over ganse lijn tevreden en iedereen ontspannen, als we konden, direct terug !!!

Gereisd familie in augustus 2008

prachtig uitzicht!

R. van der Velden,
    30-7-2008

we werden vanaf het vliegveld goed opgevangen door de hostess van oad reizen maar ze reed niet mee met de bus die de vakantiegangers naar hun hotels bracht waardoor we verkeerd afgezet werden: nl. bij hotel bel vedere wat waarschijnlijk goed uitzicht betekend. gelukkig na wat telefoontjes zijn we goed aangekomen.

algemen indruk was prima.

de ligging was minder, door de hoge bergen is het niet fijn om even een stukje te lopen en door het rij gedrag van de gemiddelde griek is een brommer of auto huren ook niet verstandig. het uitzicht vanf het hotel was echter geweldig mooi!

we hebben gedurende ons verblijf erg lekker gegeten, maar een liefhebber van groente zou hier niet graag willen eten, tenzij die elke dag salades wil eten.

de kamer was lekker simpel en gelukkig met airco. er waren wel wat gebrekken, de deur naar de badkamer sloot niet en er zijn geen washandjes of sponzen en het toilet papier mocht niet worden doorgespoeld vw. de riolering maar dat geldt voor heel corfu.

Gereisd met partner in juli 2008