Appartement Dimitris Luxury

Appartement
Appartement Dimitris Luxury
9,7

5 reviews over Appartement Dimitris Luxury in het Nederlands

Prachtig appartement voor goede prijs

linda
26-7-2014

Dit kleinschalige complex (4 appartementen) is perfect onderhouden en beschikt over een royaal zwembad. Ook de service is perfect; bij aankomst wordt je opgevangen door de eigenaresse (maakt niet uit hoe laat je aankomt) en tijdens het verblijf wordt het appartement ook nog meerdere malen voor je schoongemaakt (wij bleven 2 weken). Hierbij werden telkens alle handdoeken vervangen en de bedden verschoond.

Het appartement ligt net buiten Sidari (circa 800 meter) en heeft uitzicht op groene heuvels. Sidari zelf is niet echt de moeite waard (hoogstens voor de boodschappen, voor het overige is het heel erg toeristisch). Maar wanneer je een auto hebt gehuurd is dit appartement een fantastische uitvalsbasis voor het verkennen van het noorden van Corfu.

Heerlijke appartementen

Istatwetta
12-4-2014

Appartementen Dimitris in Sidari bestaat uit een gebouw met vier luxe-appartementen. De inrichting is perfect: alle mogelijke comfort, tot vaatwas en wasmachine toe, een heel gerieflijke keuken en badkamer, ruime terrassen, aangenaam salon, prima bedden (twee slaapkamers), heel verzorgde aankleding (gordijnen, schilderijen).

Ruim zwembad (pas open vanaf Pasen). Mooie tuin. Omheining rond het complex, grote automatische poort waardoor alles afgesloten is.

Héél rustig, mooie uitzichten over het omliggende landschap dat doet denken aan Toscane.

Warm onthaal, heel attente bediening: Roula is dé perfecte gastvrouw.

Eén minpuntje: de nabijgelegen badplaats Sidari: in de zomer een Brits vakantiekamp, buiten het seizoen zo dood als een pier.

Maar in de omgeving zijn er verderop wél mooie dorpen en strandjes

Heerlijk luxe!

Simone
26-7-2010

Mooie app. met een hele lieve, behulpzame eigenaresse. App. is van alle gemakken voorzien , van vaatwasser , wasmachine enz. Verzin het en het is er! Mooi zwembad.

Alle kamers hebben airco , erg prettig met de Griekse hitte. We hebben een super (deluxe) vakantie gehad en genoten! Eigenaresse doet er alles aan om je het naar de zin te maken. Zeer regelmatig schoon bedden/linnengoed , en volgens mij werd er elke dag wel wát schoongemaakt , naast de twee "grote" schoonmaakbeurten per week. Bij aankomst was de ijskast gevuld met een fles water , vruchtensap en melk. Hebben we nog nooit meegemaakt!

Kortom een echte aanrader , en alle lof voor Roula , want ze verdiend het!

Mooi appartementencomplex

E.Prinsen
24-7-2010

Mooi app.complex, bestaande uit 4 grote luxe appartementen en gelegen in de groene heuvels net buiten Sidari.Terrein, middels electrische schuifpoort ,alleen toegangelijk voor gasten en eigenaar. Mooi zwembad, speeltuintje voor de kleintjes.

Appartementen zijn nieuw en ruim van opzet en voorzien van complete keuken, woonkamer met sateliet TV,MP-/DVD speler, draadloos internet .Mooie badkamer met ligbad,douche,fohn.

Verder wasmachine strijkplank/bout + kluisje aanwezig.

Voor kleine kinderen kinderstoel, campingbedje aanwezig.Schoonmaak en verschonen bed/linnengoed/handdoeken(meer dan) twee keer per week.Eigenaresse is zeer zorgzaam en vriendelijk en doet er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.Prijs kwaliteit verhouding is GOED!!

Prijs kwaliteit zeer goed, luxe.

E.Prinsen
23-7-2010

Dit appartementencomplex bestaat uit vier, nieuwe, luxe appartementen.Rustige ligging in een groene omgeving buiten Sidari. Complex is geheel afgesloten middels electrische schuifpoort. Voorzien van zwembad en speeltuintje. Complete keuken; oven, magnetron koffiezetapp. tostie-ijzer,waterkoker,vaatwasser,wasmachine.

Woonkamer keurig ingericht met sateliet TV, DVD,MP-3,draadloos internet.

Slaapkamers; twee 1 pers. bedden en 1 ouderslaapkamer.genoeg kastruimte.

Goede bedden en alles keurig netjes!

Schoonmaak zeer goed en wisselen handdoeken en beddegoed min. twee keer per week.Zorgzame gastvrouw/eigenaresse.Supermarkten op 800 meter.Sidari zelf valt tegen Maar als je van een rustige omgeving houdt is dit een mooie uitvalshoek voor het maken van dagtripje naar o.a. de mooie baaien /stranden en bezienswaardigheden. google;dimtris luxery appartments Sidari voor meer foto's.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dimitris Luxury in Sidari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dimitris Luxury zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Dimitris Luxury scoort een 9.67 uit 10 op basis van 5 reviews.