Hotel Corfu Panorama Resort

Hotel Corfu Panorama Resort
7,6

257 reviews over Hotel Corfu Panorama Resort in het Nederlands

Anders

Verschrikkelijk, een en al herrie.

mdb
8-12-2017

Keihard muziek van zwembad EN van Griekse taverne op het terrein. Geen uitzicht op zee, maar op de heg. Minimale studio. Wel vriendelijk, zelfs na onmiddellijk vertrek op dag 1.

Heerlijke en mooie vakantie!

J. Lachman
2-10-2017

Ligging van het hotel: ongeveer 500 meter van het strand.Strand is zeer makkelijk bereikbaar. Je kan ver de zee inlopen alvorens het diep wordt. Strandbedjes zijn vaak gratis, als men een drankje neemt. Dichtbij Canal d'Armour.Gezellige winkelstraat met veelal souvenirswinkels en restaurants. Hotel ligt tegen helling aan. Goed voor de beenspieren. Men kan ook servicebusje nemen die bij de receptie staat en brengt je naar je kamer toe. Doordat de kamers verdeeld liggen in blokken, krijg je het gevoel dat je niet in een hotel zit. Wat wij zeer aangenaam vonden. Kamers qua meubilair beetje verouderd, maar wel schoon. Eten: all-in: ontbijt. lunch en avondeten was uitstekend! Zelfs lunchpakket gaven zij als je op excursie ging of vroeg ontbijt als je weer vertrok. Super! (wel zelf aangeven bij receptie). Zwembad was dik in orde: van 1.50 m tot 2.30 m diep.Kinderzwembad en speeltuintje. Leuke en gezellige animatie. Er is een tennisbaan en basketbalveld aanwezig (beton). Het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij. In dit hotel kom je wel over het algemeen veel Engelsen, Polen en Russen tegen. Al met al goede kwaliteit/prijsverhouding. Aanraders: plaats: Paleokastritsa, sunset (dichtbij Sidari),korissionmeer

heel fijn.alles was goed

p.v.acht
28-5-2017

dat het nog erg warm is dus je hebt niet veel bagage nodig .de ligging was goed .ik zou er vandaag nog naar toe willen.

Prima

Linda
31-8-2015

Nette kamer, werd ook goed schoongemaakt. Prachtig uitzicht over de zee! Het eten was wat minder. Vooral warm eten was niet vers en klef. Salade en ontbijt waren prima.

Prachtige vakantie op mooi resort

annamarie van der Bij
12-7-2015

Het 3 sterren resort Corfu Panorama was onze eerste kennismaking met Griekenland. Het resort ligt tegen een berghelling aan en biedr vanuit de kamers met zeezicht een fantastisch uitzicht. De kamers zijn netjes, weliswaar niet luxe maar wel schoon. Op het gehele terrein is geen vuil te vinden. Het zwembad wordt eveneens goed schoon gehouden,. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam; ivm latere vertrektijd naar Nedrland mochten wij onze kamer 2 uren langer bewonen. Het buffet is keurig en biedt voldoende variatie om ook tijdens een all in vakantie gezond te kunnen eten. In het resort verblijven veel Engelse gasten maar dat mocht de pret niet drukken. Het strand en dorpscentrum zijn op loopafstand. Er rijdt op het park van 08:00 tot 24:00 een nette bus rond die bagage dan wel personen vervoert naar de hoger gelegen appartementen. Enig minpuntje zijn de smalle rioleringen op Corfu : hierdoor mag je geen papier doorspoelen. Voor de rest : een topvakantie op een toplocatie !

leuk familiehotel

Wendy
17-7-2012

Het hotel ligt net buiten (of eigenlijk boven) het centrum en het strand van Sidari, maar het is allemaal makkelijk te lopen. Het (zand)strand is ideaal voor kinderen en het centrum is gezellig. Wel is alles op de Engelsen gericht, maar daar hebben wij geen last van gehad. Hotelmedewerkers allemaal vriendelijk, maar gelukkig niet overdreven. Animatie was erg leuk, zowel voor kinderen als volwassenen. Eten was voldoende keuze en altijd vers, vooral de tonijnsalade is een aanrader! De eetzaal was een beetje een kantine en erg warm, vooral tijdens diner. De kamers werden, behalve zondags, dagelijks schoongemaakt en waren voornamelijk praktisch ingericht. Wel zijn ze erg gehorig: wij hadden de pech dat een aantal Poolse jongeren in ons gebouw zaten en die zorgden nogal voor geluidsoverlast snachts. Hun begeleiders deden niets, die waren meestal net zo zat als de jongeren. Van de Engelsen heb je daarentegen helemaal geen last. Kortom: leuk en onderhoudend hotel voor een zeer leuke prijs.

goed hotel voor de prijs

Nathalie
1-7-2012

Badkamer zeer klein . Komen enkel de zondag niet schoonmaken , vriendelijk personeel; eten naar behoren;

Goede plek

Martinique
27-6-2011

Goed hotel, 2 weken verbleven, Prachtig uitzicht en goed eten. Na 2 weken werd het wat eentonig maar dat heb je overal. Sidari zelf is niet echt een aanrader. Er zijn veel mooiere, meer authentieke plaatsen op het overigens prachtige eiland

Prima prijs/kwaliteit verhouding!!!

Chris
10-9-2010

Mooi resort, op loopafstand van het (zand)strand en het centrum van Sidari. Groot zwembad, erg vriendelijk personeel, lekker eten met voldoende keuze. Entertainment afwisselend en internationaal.

Eens,maar nooit meer.

B.Blom
1-9-2010

Appartement:veel herrie/overlast/achterstallig onderhoud/smerig.

Stad :eigenlijk een winkelstraat met allemaal het zelfde.

Reis :ruim twee uur in bus van vliegveld naar bestemming.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Corfu Panorama Resort in Sidari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Corfu Panorama Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.