Vakantiehuis Casa Lucia Cottages

Vakantiehuis Casa Lucia Cottages

7.6Goed

Griekenland, Corfu, Sgombou

Op vakantie geweest naar Casa Lucia Cottages?

7.6Goed

• 8.3Inrichting
  • 8.3Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

5 reviews over Vakantiehuis Casa Lucia Cottages

• 2018
    7Marieke30-07-2018

Verwachtingen kwamen helaas niet uit...

Prachtige tuin, mooi huisje, leuke inrichting en van alle gemakken voorzien. Minder waren de grote hoeveelheid muggen, de doordringende putlucht in en om het huisje en de blaffende honden 's nachts. Enorm jammer dat we alleen maar binnen konden zitten, met de ventilatoren volop aan. Daarom veel op pad geweest (gevlucht) en daardoor nauwelijks van het zwembad gebruik kunnen maken. Aardige eigenaresse paar keer getroffen (toen de elektriciteit was uitgevallen en toen we geen warm water meer hadden).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9jos weber13-09-2009

ten volle genoten van casa lucia en corfu

het was er echt gezellig mooi weer priema ligging mooi uitzicht op de bergen waar onder ook de pantor crator.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 9A. van Geel28-06-2008

Ook wij zijn al twee keer hier geweest en hadden er fijne vakanties. Wij boekten bij Corfuvakanties de eerste keer met auto en de tweede keer "fiets inclusief". Het is er rustig, fijn zwembad in grote tuin en leuke huisjes.(Gardeners is onze favoriet!) Alles hier is goed verzorgd en van hieruit ben je gauw in de plaatsen waar meer toerisme is.

Gereisd met vrienden in juni 2008

• 9J.. van Maastrigt 08-03-2008

Wij zijn al verschillende keren bij Casa Lucia geweest en zijn super tevreden. Er is een grote tuin, veel ruimte bij iedere "cottage", een mooi(dagelijks schoongemaakt) zwembad en niemand legt 's avonds al z'n handdoeken op de ligbedden! Er wordt goed en vaak schoongemaakt en zelfs je bed wordt opgemaakt. Het ligt rustig maar met auto of fiets ben je zo in Gouvia, Dassia of Paleokastritsa. Het is er fijn zowel met als zonder kinderen. In overleg met ons reisbureau hebben we het ook al gecombineerd met een paar dagen Hotel Cavalieri in Corfu stad waar het uiteraard drukker is. De auto wordt dan naar Cavalieri gebracht en we laten hem op de vertrekdag bij het vliegveld achter. Ook fijn is dat je dagelijks kunt aankomen en vertrekken; met de grote vluchtdag keuze vanaf Brussel kun je zo zelf echt je vakantie bepalen. Voor ons geen pakketreizen meer: we hebben zo veel meer mogelijkheden!

Gereisd in maart 2008

Vakantiehuis Casa Lucia Cottages info